استفاده ناسا از نشان نمادین خود در پرتاب سرنشین‌دار کرو دراگون

ناسا اعلام کرده قرار است از نماد کرم که نشان این شرکت در پرواز شاتل در سال 1970 بوده است باردیگر استفاده کند. ناسا این نماد را در نخستین پرتاب سرنشین دار کرو دراگون استقاده خواهد کرد. این پرتاب در ماه آینده انجام خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، مدیر ناسا طی توئیت […]

ناسا اعلام کرده قرار است از نماد کرم که نشان این شرکت در پرواز شاتل در سال 1970 بوده است باردیگر استفاده کند. ناسا این نماد را در نخستین پرتاب سرنشین دار کرو دراگون استقاده خواهد کرد. این پرتاب در ماه آینده انجام خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، مدیر ناسا طی توئیت خود در روز گذشته استفاده مجدد خود از نماد کرم را اعلام کرد. قرار است این شرکت طی دو پرواز خود یعنی فالکون ۹ و کرو دراگون از نماد کرم مربوط به دهه 1970 استفاده کند. وی می گوید:  پروازهای جدید فضاپیمای مسافربری اسپیس ایکس باردیگر از خاک آمریکا و با راکت های آمریکایی انجام خواهد شد. براید نستاین در صفحه شخصی خود نوشته است: پرتاب کرو دارگون همراه با فضانوردان ناسا با نشان نمادین ناسا خواهد بود تا نشان دهنده بازگشت پروازهای راکت های آمریکایی از خاک آمریکا باشیم.

ناسا تا کنون دو نشان اصلی را برای معرفی خود استفاده کرده است. نشان اصلی این شرکت کوفته قلقلی بوده که شامل یک دایره آبی شکل و مربوط به سازمان فضایی آمریکاست که در سال 1959 طراحی شده بود. طراحی بعدی نشان این شرکت در سال 1975بود که بخاطر شباهت فونت آن به کرم به همین نام خوانده شده است. طراحی این نام به دوران پرتاب تلسکوپ فضایی هابل و پرواز آزمایشی و اولیه‌ی شاتل انترپرایز بر میگردد. هر چند که نماد کوفته قلقلی برای ناسا باقی خواهد ماند اما پرتاب آینده کرو دراکون با شنان قدیمی این شرکت بصورت نمادین یک بازگشت مهم را در فضا پیش رو خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال