ناسا به زودی آزمایش سپر حرارتی خود را در پرواز مداری انجام خواهد داد

به زودی ناسا از سپر حرارتی خود در آزمایش پرواز مداری رونمایی خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سپر حرارتی ناسا قرار است در آینده برای سفر انسان به مریخ قابل استفاده باشد. به همین دلیل ناسا سعی دارد این سپر حرارتی را که وظیفه محافظت در برابر گرما را برعهده […]

به زودی ناسا از سپر حرارتی خود در آزمایش پرواز مداری رونمایی خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سپر حرارتی ناسا قرار است در آینده برای سفر انسان به مریخ قابل استفاده باشد. به همین دلیل ناسا سعی دارد این سپر حرارتی را که وظیفه محافظت در برابر گرما را برعهده خواهد داشت به زودی در مرحله آزمایش پرواز مداری قرار دهد.

سیستم جدید ناسا با قابلیت محافظت از گرما به نام LOFTID در مرکز تحقیقات لانگلی (LaRC) روی این شرکت قرار گرفته است. قرار است پس از آزمایش های کلی آماده پرواز شود.

سپر حرارتی ناسا به همراه خود یک ماهواره مدار قطبی را نیز خواهد برد و به گفته خود ناسا پرتاب آنها نیز در سپتامبر ۲۰۲۲ انجام خواهد گرفت. در این آزمایش قرار است ماهواره کورد نظر در مسیر خود در مدار قرار بگیرد و سپس شتاب دهنده بادی بادی از مدار پایین زمین و  آئروشل (Aeroshell) گذر می کند تا نشان دهد که سرعت آن در هنگام ورود به زمین چگونه خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال