بودجه ناسا سه میلیارد دلار افزایش خواهد یافت

دونالد ترامپ رئیس جمهور وقت آمریکا دستور داد تا بودجه ناسا در سال 2021 سه میلیارد دلار افزایش یابد. بودجه ناسا در سال 2021 به رقمی نزدیک به 25.6 میلیارد دلار خواهد رسید. ترامپ تلاش دارد تا مبلغ بودجه اضافی را خرج ارسال سریعتر فضانوردان به ماه کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی […]

دونالد ترامپ رئیس جمهور وقت آمریکا دستور داد تا بودجه ناسا در سال 2021 سه میلیارد دلار افزایش یابد. بودجه ناسا در سال 2021 به رقمی نزدیک به 25.6 میلیارد دلار خواهد رسید. ترامپ تلاش دارد تا مبلغ بودجه اضافی را خرج ارسال سریعتر فضانوردان به ماه کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و به نقل از Techcrunch، درخواست این مبلغ بودجه برای این سازمان در دهه گذشته در این کشور بی سابقه بوده است. در واقع ترامپ تلاش دارد تا در زمان ریاست جمهوری خودش یک آمریکایی دیگر را به ماه ارسال کند و افتخار این اتفاق را در زمان ریاست جمهوری خویش ثبت کند.

مدیر اجرایی ناسا،  جیم برداستاین در مورد ارسال یک فضانورد آمریکایی به فضا می گوید: پروژه پیش رو آرتمیس نام دارد و قرار است تا سال 2024 محقق شود. جیم برداستاین بابت این افزایش بودجه از طرف دولت آمریکا و ترامپ بسیار امیدوار است. ناسا برای مدیریت بودجه خود سعی دارد تا با همکاری شرکت های دیگر تجهیزات و ماه نشین های بی سرنشین و همچنین ملزومات رباتیک خود را تهیه کند.  ناسا برای دریافت پیشنهادات مورد نظر بیانیه های مختلفی را منتشر کرده است. بر اساس پیشنهادهایی که دریافت شده اولین ارسال فضانورد در سال 2024 انجام خواهد شد. شرکت های مورد بحث ممکن است هر کدام از شرکت های بوئینگ، اسپیس ایکس و بلو اوریجین باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال