ماموریت کرو۳ ناسا به دلیل نامساعد بودن آب و هوا به تعویق افتاد

قرار بود چهار خدمه ناسا و اسپیس ایکس طی ماموریت کرو 3 به ایستگاه بین المللی فضایی سفر کنند. این ماموریت به دلیل ایجاد طوفان بزرگ در اقیانوس اطلس و امواج شدید آن به تاخیر افتاد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ناسا زمان انجام ماموریت کرو 3 را در روز یکشنبه و […]

قرار بود چهار خدمه ناسا و اسپیس ایکس طی ماموریت کرو 3 به ایستگاه بین المللی فضایی سفر کنند. این ماموریت به دلیل ایجاد طوفان بزرگ در اقیانوس اطلس و امواج شدید آن به تاخیر افتاد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ناسا زمان انجام ماموریت کرو 3 را در روز یکشنبه و همزمان با مراسم هالووین اعلام کرده بود. اما به دلیل نامساعد بودن آب و هوا این پرواز به روز چهارشنبه موکول شده است. قرار بود موشک ناسا به نام پایداری روز یکشنبه به پرواز در بیاید که طوفان بزرگ در اقیانوس اطلس و امواج شدید و وزش باد باعث تعویق این سفر شد.

به گفته ناسا و طی همکاری با اسپیس ایکس سفر مورد نظر با چهار خدمه در تاریخ چهارشنبه سوم نوامبر انجام خواهد گرفت. آژانس فضایی ناسا اعلام کرد احتمالاً شرایط جوی در روز چهارشنبه مساعد است. قرار است این مأموریت توسط موشک اسپیس ایکس سفری شش ماهه را برای چهار فضانورد به ایستگاه فضایی بین‌المللی انجام دهد. فضانوردانی از آژانس فضایی اروپا و ژاپن در میان این چهار فضانورد حضور دارند.

طبق برنامه اعلام شده موشک پایداری ناسا در ماموریت کرو 3 خود را از پایگاه فضایی کندی آغاز می‌کند و پس از ۲۴ ساعت فضانوردان را به ایستگاه فضایی متصل خواهد کرد. همچنین فضانوردان ایستگاه فضایی نیز پیش از باز کردن دریچه کپسول فرآیند چک کردن نشتی را طی دو ساعت انجام خواهند داد. ایستگاه فضایی بین المللی اکنون شامل ۷ فضانورد است که فضانوردان کرو 3 نیز به آنها اضافه خواهند شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال