داشبورد مدیریتی نواتل، اتاق فرمان هوشمند شما

در یک مرکز تلفن، گزارش‌گیری مهم‌ترین نیاز برای مدیران سازمان به شمار می‌رود؛ تا از این طریق بتوانند تمامی ابعاد عملکردی سیستم، نیروی انسانی و سطح خدمت‌دهی را بسنجند . یکی از مهمترین ویژگی های  مرکز تلفن ابری نواتل ، گزارش گیری جامع آن در داشبورد مدیریتی نواتل است که باعث جذب بسیاری از شرکت […]

در یک مرکز تلفن، گزارش‌گیری مهم‌ترین نیاز برای مدیران سازمان به شمار می‌رود؛ تا از این طریق بتوانند تمامی ابعاد عملکردی سیستم، نیروی انسانی و سطح خدمت‌دهی را بسنجند . یکی از مهمترین ویژگی های  مرکز تلفن ابری نواتل ، گزارش گیری جامع آن در داشبورد مدیریتی نواتل است که باعث جذب بسیاری از شرکت ها می شود. این ویژگی این امکان را به مدیران کسب و کارها می دهد که دید جامعی به تماس ها و مکالمات کارمندان داشته تا بتوانند تصمیمات درخوری درباره عملکرد شرکت خود گرفته و در جهت پیشرفت قدم بردارند.

داشبورد مدیریتی نواتل تمام امکانات لازم برای مدیریت ارتباطات در سازمان را در اختیار قرار می دهد. این مهم از آن جهت هست که مدیران بتوانند تحلیل مناسبی بر فراوانی و چگونگی وضعیت تماس ها داشته باشند و بر اساس آن بتوانند سیاست گزاری های مناسب در مورد فرایند ها و ساختار سازمانی را صورت دهند.در داشبورد مدیریتی نواتل امکان اعمال تنظیمات مورد نیاز بر روی مرکز تلفن، دسترسی به نمودارها و گزارشات به صورت لحظه ای، مدیریت تماس های ورودی و خروجی، اضافه کردن منشی گویا، امکان ایجاد صف، صندوق صوتی، مانیتورینگ زنده تماس و قابلیت استفاده از ده ها امکانات دیگر را خواهید داشت.

.

داشبورد مدیریتی نواتل یکی از قدرتمندترین و ساده ترین داشبردها جهت مدیریت و بهره برداری از مرکز تلفن ابری است. از ویژگی‌های داشبورد مدیریتی نواتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

1- ارائه گزارشات مدیریتی قابل تحلیل

یکی دیگر از قابلیت هایی که داشبورد مدیریتی نواتل در اختیار مدیران سازمان قرار دهد گزارشات دقیق و با جزییات در مورد تماس های تلفنی می باشد. این گزارشات شامل اطلاعات دقیقی از زمان، طول مکالمه، شماره مبدا و مقصد، هزینه تماس های خروجی و …… می باشد که در قالب گزارشات جزئی ،کلی و نموداری در دسترس قرار می گیرد.

2- بایگانی مکالمات تلفنی

داشبورد مدیریتی نواتل امکان بایگانی مکالمات صورت گرفته میان اپراتور ها و مشتریان را به صورت کامل دارد. در بسیاری از مواقع اختلافات و شکایات مشتریان و یا در بعضی مواقع انتظارات بیجا موجب کاهش کیفیت پاسخگویی سازمان می شوند. یک بایگانی قوی از مکالمات تلفنی امکان بررسی در اسرع وقت و احقاق حقوق مشتری یا پرسنل را برای مدیران فراهم نموده و بر اساس آن می توانند از ابزارهای کنترلی خود جهت مدیریت بهتر بهره ببرند.

3- نظارت و مدیریت در هر لحظه و مکان

با اتصال به اینترنت و ورود به داشبورد مدیریتی نواتل می توانید بر تماس های شرکت نظارت نمایید و مدیریت لازم را انجام دهید. این ویژگی نه تنها امکان دور کاری را برای کسب و کارها فراهم می کنند، بلکه این اجازه را به مدیران می دهد که در سفر های خارجی نیز ارتباط خود را با همکاران و شرکت از دست ندهند. با استفاده از سیستم، این امکان فراهم می شود که کسب و کارها و شرکت هایی که دارای شعب مختلف در مکان های متفاوت هستند ، توسط مدیریت کنترل و نظارت شوند.

4- انعطاف پذیری و توسعه پذیری بالا

شما می‌توانید در هرلحظه و از هر مکانی ، با استفاده از اینترنت ، تنظیمات خود را تغییر دهید و یا مواردی را  به ان اضافه و یا از ان کم کنید. تغییر داخلی ها ، اضافه نمودن داخلی های جدید، تغییر ساعات کاری و . . . از جمله مواردی است که در داشبورد امکان تغییر و ایجاد دارید.

با داشبورد مدیریتی مرکز تلفن ابری نواتل، در هر زمان و هر مکان می توانید تنظیمات دلخواهتان را برای تماس ها اعمال نموده و گزارش عملکرد اپراتورهای خود را مشاهده نمایید.

با باز کردن داشبورد مدیریتی نواتل صفحه ای ظاهر می شود که در ان می توانید :

مجموع زمان تماس خروجی ، مجموع زمان تماس ورودی، مجموع هزینه تماس خروجی ، نمودار مدت زمان تماس ها،  نمودار هزینه تماس های  خروجی به تفکیک استانی، بین استانی و همراه و نمودار استفاده از فضای ابری را ببینید .

پس از ان می توانید از منوی سمت راست  عناوین تنظیمات ، گزارشات ، پشتیبانی و اتصال به سی ار ام  را انتخاب کنید. در منوی تنظیمات امکان ساخت و تنظیم مراکز تماس ، تعریف داخلی ها و اپراتورها با شماره های مجاز ، بارگذاری صوت منشی گویا و آوای انتظار ، ایجاد منوهای منشی گویا برای اتصال به داخلی ها،  تنظیم ساعت های کاری و  تنظیم پیغامگیر صوتی وجود دارد.

در منوی گزارشات هم گزارش کامل و با جزییات لازم از تماس های پاسخ داده شده ، وضعیت اتصال تماس ها، گزارش تماس های بی پاسخ ، گزارش فعالیت اپراتور و مکالمات ضبط شده ثبت شده است.

اگر شما هم مایل به استفاده از مرکز تلفن ابری نواتل و  داشبورد مدیریتی نواتل هستید به سایت نواتل navatel.ir مراجعه نمایید. اگر سوالی دارید و یا خواهان راهنمایی و مشاوره هستید با نواتل از طریق شماره 02191691000 در تماس باشید. کارشناسان نواتل در هر لحظه اماده پاسخگویی هستند.

از امکانات داشبورد مدیریتی نواتل برای کارآمدتر شدن کارمندان و مدیریت ارتباطات کسب و کار با مشتریان، استفاده نمایید.