در اندروید N امکان اجرای دو پنجره مرورگر کروم در کنار هم وجود دارد

گوگل در سیستم‎عامل اندروید N امکان باز کردن اپلیکیشن‎ها را در کنار هم فراهم کرده که تا قبل از ارائه‎ی نسخه‎ی 3 پیش‎نمایش توسعه‎دهندگان اندروید N، تنها امکان باز کردن اپلیکیشن‎های متفاوت در کنار هم وجود داشت، یعنی برای اجرای دو مرورگر در کنار هم بایستی علاوه بر مرورگر کروم یک مرورگر دیگر نیز نصب می‎کردید. حال […]

گوگل در سیستم‎عامل اندروید N امکان باز کردن اپلیکیشن‎ها را در کنار هم فراهم کرده که تا قبل از ارائه‎ی نسخه‎ی 3 پیش‎نمایش توسعه‎دهندگان اندروید N، تنها امکان باز کردن اپلیکیشن‎های متفاوت در کنار هم وجود داشت، یعنی برای اجرای دو مرورگر در کنار هم بایستی علاوه بر مرورگر کروم یک مرورگر دیگر نیز نصب می‎کردید. حال ظاهرا این مشکل برطرف شده و بعد از این نسخه امکان اجرای دو پنجره مرورگر کروم در کنار هم وجود دارد.

به دنبال این تغییر، گزینه‎ی جدیدی در منوی مرورگر کروم به چشم می‎خورد که توسط آن شما می‎توانید یک زبانه (تب) را به فضای مجاور پنجره‎ی فعلی خود انتقال دهید تا به دنبال آن یک پنچره‎ی کروم دیگر باز شده و از آن برای باز کردن سایر زبانه‎ها استفاده کنید. سیستم عامل پنجره‎های باز شده را به یاد خواهد داشت تا اگر حتی از حالت چند پنجره‎ای خارج شوید، آن‎ها با یکدیگر ترکیب نشوند و در حالت Overview یا انجام دادن چندین کار با هم (multitasking) دو مرورگر کروم داشته باشید.

فعلا چنین امکانی تنها به کروم محدود می‎شود ولی سیستم‎عامل قابلیت چند پنجره را به یک اپلیکیشن محدود نکرده تا سایر توسعه‎دهندگان نظیر مایکروسافت بتوانند برای اپلیکیشن‎های آفیس خود امکان باز کردن چندین پنچره از اپلیکیشن‎ها را در کنار هم فراهم سازند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال