Neptune Pine ساعت هوشمندی جدید با نمایشگر 2.4 اینچی و امکان نصب سیمکارت!

ظاهرا جنگ نماشگرهای بزرگ به ساعت های هوشمند نیز رسیده و برای اولین بار شاهد صفحه نمایش 2.4 اینچی روی یک ساعت هوشمند هستیم. برای مقایسه شاید خوب باشد یاد آوری کنیم که نمایشگر ساعت هوشمند سامسونگ تنها 1.6 اینچ قطر دارد. اما اعجاب این ساعت هوشمند جدید به همین یک نکته منتهی نشده و […]

ظاهرا جنگ نماشگرهای بزرگ به ساعت های هوشمند نیز رسیده و برای اولین بار شاهد صفحه نمایش 2.4 اینچی روی یک ساعت هوشمند هستیم. برای مقایسه شاید خوب باشد یاد آوری کنیم که نمایشگر ساعت هوشمند سامسونگ تنها 1.6 اینچ قطر دارد.

اما اعجاب این ساعت هوشمند جدید به همین یک نکته منتهی نشده و موارد عجیب بیشتری نیز روی آن میبینیم. این دستگاه دو دوربین دارد! بله، یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای عکاسی و یک دوربین 0.3 مگاپیکسلی برای ویدئو چت و سلفی! نکته جالبتر اینکه هر دوی این دوربین ها به همراه فلاش LED جداگانه هستند.

از موارد عجیب بعدی میتوان به امکان نصب میکرو سیمکارت، امکان افزایش حافظه داخلی با کارت حافظه میکرو اس دی و ورودی فیش هدفون جهت گوش دادن به موسیقی اشاره کرد.

این تلفن هوشمند که روی مچ دست بسته میشود!، دارای یک پردازنده 2 هسته ای 1.2 گیگاهرتز (اسنپدراگون S4) باضافه 512 مگابایت حافظه رم و حافظه داخلی 16 یا 32 گیگابایت است. لازم به ذکر است نمایشگر آن نیز با گوریلا گلس حفاظت شده و دارای رزولوشن 320 در 240 پیکسل است.

سیستم عامل آن نیز آندروید 4.1 بوده و خبری از آندروید ویئر نیست. با این توصیف، با وجود باتری 810 میلی آمپری آن نیز میتوانید 10 ساعت موزیک گوش دهید و یا 5 ساعت ویدئو تماشا کنید.

گفتنی است، این ساعت هوشمند زیبا اما بزرگ با قیمت 349 دلار برای ورژن 16 گیگ و 449 دلار برای ورژن 32 گیگ از اکنون برای اکتبر امسال قابل پیش خرید است.

Neptune-Pine-smartwatch (1)

Neptune-Pine-smartwatch (2)

Neptune-Pine-smartwatch (3)

Neptune-Pine-smartwatch (4)

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال