Netflix به فکر حالت نمایش خصوصی است

Netflix به کاربران خود اجازه می دهد تا پروفایل های شخصی خود را تنظیم کرده و یک حساب واحد را به اشتراک بگذارند تا احتمالا در دسترس چندین نفر از قبیل دوستان یا اعضای خانواده که در یک خانه زندگی میکنند قرار گیرد. کروم و بسیاری دیگر از مرورگرها به کابران اجازه می دهند که از طریق یک […]

Netflix به کاربران خود اجازه می دهد تا پروفایل های شخصی خود را تنظیم کرده و یک حساب واحد را به اشتراک بگذارند تا احتمالا در دسترس چندین نفر از قبیل دوستان یا اعضای خانواده که در یک خانه زندگی میکنند قرار گیرد.

کروم و بسیاری دیگر از مرورگرها به کابران اجازه می دهند که از طریق یک تب خصوصی مرور کنند، در حالی که Netflix با دارا بودن این ویژگی به شما اجازه می دهد که برنامه های تلویزیونی کمدی و رومانتیک مورد علاقه ی خود را بدون اینکه فرد دیگری بداند، مشاهده کنید.

حالت نمایش خصوصی اکنون در حال آزمایش است و مدیر شرکت ارتباطات و فناوری نت فلیکس، Cliff Edwards این موضوع را در اظهارات GigaOm مورد بحث قرار داده و گفت “ما در حال آزمایش یک ویژگی جدیدی هستیم که کاربران بتوانند فیلم یا برنامه تلویزیونی در حال مشاهده خود را برای مشاهده در حالت خصوصی انتخاب کند.”

هیچ کدام از فیلم های نمایش داده شده به حالت خصوصی در لاگ های ثبت شده نشان داده نخواهد شد و در برنامه های پیشنهادی نت فلیکس نیز دسته بندی نمی شود.

لینک کوتاه | منبع: slashgear

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال