دانشمندان سلول‌های عصبی را که به پردازش احساسات انسان کمک می‌کنند را شناسایی کردند

دانشمندان سلول‌های عصبی را که به پردازش احساسات انسان کمک می‌کنند را شناسایی کردند. آن‎ها می‎توانند به توضیح دلیل اعتیاد، افسردگی و سایر مشکلات روحی روانی کمک کنند. دانشمندان یک گام دیگر به سمت درک تمامی جنبه‎های اینکه چطور ذهن شما احساسات را مدیریت می‎کند، نزدیک شده‎اند. تیمی از موسسه‎ی فن‎آوری ماساچوست (MIT) دو ارتباط عصبی را […]

دانشمندان سلول‌های عصبی را که به پردازش احساسات انسان کمک می‌کنند را شناسایی کردند. آن‎ها می‎توانند به توضیح دلیل اعتیاد، افسردگی و سایر مشکلات روحی روانی کمک کنند.
دانشمندان یک گام دیگر به سمت درک تمامی جنبه‎های اینکه چطور ذهن شما احساسات را مدیریت می‎کند، نزدیک شده‎اند. تیمی از موسسه‎ی فن‎آوری ماساچوست (MIT) دو ارتباط عصبی را در نواحی آمیگدال مغز شناسایی کرده‎اند که به پردازش رخدادهای منفی و مثبت احساساتی می‎پردازد. با علامت گذاری گروه‎های عصبی با پروتئین حساس به نور، آن‎ها متوجه شدند که نورون‎ها کانال‎هایی موازی ولی پیچیده شکل می‎دهند که به شکل متفاوتی نسبت به حالات اعمال شده، واکنش نشان می‎دهند. بعضی از نورون‎ها در یکی از آن ارتباط‎ها با احساسی به هیجان در آورده می‎شوند، در حالیکه سایرین مانع از بروز احساسات می‎شوند، ترکیب این واکنش‎ها در یک کانال مشخص شده ممکن است احساسی که شما تجربه می‎کنید را مشخص کند.
هنوز این تحقیقات در مراحل اولیه‎ی خود قرار دارد. محققان باید مجموعه‎های عصبی خاصی را به صورت کامل بررسی کنند تا نحوه‎ی ارتباط آن‎ها با هم را مشاهده کنند، و بایستی به شکل آشکاری مدارهای عصبی بزرگتر را مشخص کنند. ولی اگر به دنبال این تحقیقات موفقیت به دست آید، آن‎ها ممکن است کمک به توضیح این امر کنند که نحوه‎ی عمل مشکلات روحی روانی به چه نحو است. به عنوان مثال، این کشف‎ها می‎تواند منجر به درمان‎های موثرتری برای برگرداندن واکنش‎های طبیعی شما شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال