مک پرو جدید اپل مجهز به نمایشگر 8K خواهد بود

سال گذشته زمانی که اپل مک‎ پروهای جدید را معرفی کرد، آن‎ها هم‎چنین خبر استفاده از نمایشگرهای خارجی ساخته شده توسط ال‎جی را اعلام کردند. از آن‎جایی‎که اپل تایید کرده بود دیگر نمایشگرهایی با برند خود نمی‎سازد، این نمایشگرهای UltraFine ال‎جی قرار بود جایگزین سری Thunderbolt Display اپل شود. اگر فکر می‎کنید که این مدل‎ها تنها 4K […]

سال گذشته زمانی که اپل مک‎ پروهای جدید را معرفی کرد، آن‎ها هم‎چنین خبر استفاده از نمایشگرهای خارجی ساخته شده توسط ال‎جی را اعلام کردند. از آن‎جایی‎که اپل تایید کرده بود دیگر نمایشگرهایی با برند خود نمی‎سازد، این نمایشگرهای UltraFine ال‎جی قرار بود جایگزین سری Thunderbolt Display اپل شود. اگر فکر می‎کنید که این مدل‎ها تنها 4K و 5K خواهند بود، بایستی بگوییم اشتباه می‎کنید. وب‎سایت Universum در گزارش ادعا کرده است که اپل نمایشگرهای 8K جدیدی در اختیار دارد که برای نسل بعدی مک پروها به کار خواهد گرفت. اواسط هفته‎ی گذشته، اپل تایید کرد که قصد طراحی جدید مک‎ پرو را دارد و مدل‎های جدید احتمالا در سال 2018 به همراه نمایشگرهای خارجی جدید به بازار خواهند آمد.

اپل جزئیاتی در این زمینه منتشر نکرده است و ما تعجب نخواهیم کرد که اگر یک نمایشگر 8K در بین سری نمایشگرهای جدید این شرکت قرار بگیرد. پس از آن‎که تعداد زیادی از دستگاه‎های اپل به استفاده از نمایشگرهایی فراتر از استاندارد فول اچ‎دی رو آوردند، دیگر ادامه دادن این روند برای اپل نباید منطقی باشد.

این‎که اپل به همکاری با ال‎جی در ساخت نمایشگرها ادامه می‎دهد هنوز مشخص نیست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال