قابلیت جدید شناسایی دوربین مخفی در اتاق در جدیدترین نسخه ColorOS

جدیدترین نسخه ColorOS برای گوشی های اوپو همراه با قابلیتی به منظور شناسایی دوربین مخفی در اتاق ارائه خواهد شد. به گفته اوپو این قابلیت تنها روی دو گوشی از این شرکت عرضه می شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اخیراً اوپو به‌روزرسانی جدیدی را از رابط کاربری ColorOS منتشر کرد که […]

جدیدترین نسخه ColorOS برای گوشی های اوپو همراه با قابلیتی به منظور شناسایی دوربین مخفی در اتاق ارائه خواهد شد. به گفته اوپو این قابلیت تنها روی دو گوشی از این شرکت عرضه می شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اخیراً اوپو به‌روزرسانی جدیدی را از رابط کاربری ColorOS منتشر کرد که در آن قابلیتی را برای شناسایی دوربین در اتاق قرار داده است. طبق گزارش  Android Authority این قابلیت به افراد کمک می کند تا در صورت وجود دوربین مخفی در اتاق آن را شناسایی کنند. همچنین افرادی که نگران نقض حریم خصوصی خود هستند می‌توانند از این قابلیت در شناسایی دوربین مکان هایی مانند هتل و اتاق پرو استفاده کنند.

 به گفته اوپو فعلا این قابلیت تنها روی گوشی های اوپو فایند ایکس 5 و فایند ایکس 5 مورد استفاده خواهد بود. گوشی های جدید نیز به طور پیش فرض این نسخه از رابط کاربری را در اختیار دارند. در آینده نزدیک دیگر گوشی های اوپو نیز می‌توانند از این قابلیت بهره‌مند شوند.

در این قابلیت کاربر باید اپلیکیشن Hidden Camera Detection از فروشگاه این شرکت دانلود کرده سپس محیط را برای شناسایی دوربین اسکن کند. این اپلیکیشن برای تشخیص دوربین از کاربر می‌خواهد تا لامپ اتاق را خاموش و روشن کند. سپس در صورت وجود دوربین مخفی در شناسایی محل آن به کاربر کمک می کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال