قابلیت جدید ارسال پاسخ هوشمند در یوتیوب

قابلیت جدید در سرویس اشتراک ویدیو در یوتیوب به تولید کننده های محتوا امکان می دهد تا به صورت هوشمند به نظرات کاربران پاسخ دهند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با استفاده از قابلیت جدید گوگل کاربران می توانند با تولید کننده های محتوا در یوتیوب ارتباط برقرار کنند. این قابلیت همچنین […]

قابلیت جدید در سرویس اشتراک ویدیو در یوتیوب به تولید کننده های محتوا امکان می دهد تا به صورت هوشمند به نظرات کاربران پاسخ دهند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با استفاده از قابلیت جدید گوگل کاربران می توانند با تولید کننده های محتوا در یوتیوب ارتباط برقرار کنند. این قابلیت همچنین باعث تعامل بیشتر تولید کننده و ارسال نظر برای ویدیو ارسال شده می باشد.

قابلیت جدید که Smart reply شناخته می شود از هوش مصنوعی برای پاسخ های مناسب استفاده می کند. در واقع کاربران با استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی نیاز به نوشتن برای پاسخ ندارند. گوگل برای آموزش این قابلیت جدید از تصویرسازی متحرک استفاده کرده است.

در حال حاضر قابلیت  Smart replyتنها از دو زبان انگلیسی و اسپانیایی پشتیبانی می کند. مهندسان گوگل در مورد قابلیت این سیستم می گویند: برای اضافه شدن شکلک و همچنین درک پیام های حاوی شکلک در توئیتر ما مجبور به توسعه مدل پردازش زبان جدید شده بودیم. بدین ترتیب در سیستم پاسخ هوشمند توییتر کاربران می‌توانند از پاسخ های حاوی شکلک نیز استفاده کنند.

گوگل اعلام کرده است که این قابلیت پاسخ هوشمند برای همه کامنت ها فعال نیست. در واقع این سیستم تشخیص می دهد که تولید کننده محتوا نیاز دارد تعامل بیشتری با کدام پاسخ داشته باشد. قابلیت پاسخ هوشمند در جیمیل باعث شد تا بسیاری از کاربران این سرویس ایمیل در جهان بتوانند پاسخ های سریع برای ارتباط با دیگران ارائه کنند. پاسخ هوشمند در توییتر نیز با همین هدف ارائه شده است. گوگل تصمیم دارد تا پاسخ هوشمند را در دیگر سرویس‌های خود نیز استفاده کند. همچنین این قابلیت در پیام رسان هایی مانند تلگرام و واتساپ نیز می‌تواند بسیار پرکاربرد باشد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال