روش جدید و امن مرورگر کروم در احراز هویت

قابلیت جدید مرورگر کروم به زودی به کاربران اجازه خواهد داد تا با استفاده از آن بصورت امن به رمزهای عبور دسترسی پیدا کنند. همچنین امکان استفاده از داده های بیومتریک در کروم وجود دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کلیه کاربران از این پس می توانند از داده های بیومتریک برای […]

قابلیت جدید مرورگر کروم به زودی به کاربران اجازه خواهد داد تا با استفاده از آن بصورت امن به رمزهای عبور دسترسی پیدا کنند. همچنین امکان استفاده از داده های بیومتریک در کروم وجود دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کلیه کاربران از این پس می توانند از داده های بیومتریک برای تکمیل خودکار فرم ها استفاده کنند. پیش از این نیز سافاری این قابلیت را سالها قبل در اختیار کاربران مک قرار داده بود. در هر حال این قابلیت در مرورگر کروم همراه با احراز هویت دو مرحله ای و تائید آن خواهد بود.

در قابلیت جدید گزینه مربوط به گذرواژه در مخزن Chromum Gerritt روش جایگزین احراز هویت و همچنین تکمیل خودکار رمزهای عبور در کروم قرار خواهد گرفت. در صورت انتشار این ویژگی بصورت عمومی کاربران می بایست این ویژگی را بصورت دستی فعال کنند. طبق اعلام دیجیتال ترندز وجود پرچم جدید در بخش کرومیوم گوگل پیش از این نیز دیده شده بود و به کاربران اجازه استفاده از داده های بیومتریک برای مشاهده رمزهای عبور را خواهد داد. قابلیت جدید مرورگر کروم امنیت این مرورگر را بهبود می بخشد. علاوه بر آن کاربران می توانند بصورت روان تر از آن استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال