سری جدید اپل واچ همراه با تکنولوژی جدید؛ پایش شرایط روحی کاربر

اپل در ساعت های هوشمند خود تلاش کرده است تا با کمک فناوری های جدید کاربران را از سلامتی آنها با خبر سازد. تاکنون پروفروش ترین ساعت هوشمند جهان تنها پایش فعالیت های فیزیکی کاربران را بر عهده داشته است. اما منابع معتبر خبر از پایش سلامتی روحی در سری جدید اپل واچ داده اند. […]

اپل در ساعت های هوشمند خود تلاش کرده است تا با کمک فناوری های جدید کاربران را از سلامتی آنها با خبر سازد. تاکنون پروفروش ترین ساعت هوشمند جهان تنها پایش فعالیت های فیزیکی کاربران را بر عهده داشته است. اما منابع معتبر خبر از پایش سلامتی روحی در سری جدید اپل واچ داده اند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از Tech Radar، یکی از افشاگران صنعت تکنولوژی از تلاش اپل برای ساخت ساعت های هوشمند همراه با ویژگی پایش وضعیت روحی کاربر خبر داده است. در این تکنولوژی با استفاده از سنسورهای موجود می توان وضعیت روحی کاربر از جمله استرس را اندازه گیری و بدین ترتیب از شروع حملات پانیک در این افراد جلوگیری کرد. اپل سعی دارد در ساعت های هوشمند خود علاوه بر ویژگی های جسمی به شرایط و ویژگی های روحی و روانی نیز توجه کند. این فناوری بعد از تشخیص وجود استرس در کاربر تمرین های تنفسی را به وی پیشنهاد می دهد.

اپل واچ های سری 4 به بعد احتمالا به این فناوری مجهز هستند. البته اپل مطالعه روی این تکنولوژی را آغاز کرده و ممکن است تا زمان عرضه مدت طولانی فاصله باشد. همچنین استقبال آن دسته از افرادی که از این موضوع رنج می برند بیشتر از سایرین خواهد بود. اپل امیدوار است بتواند این تکنولوژی را در ساعت های بعدی بهبود بخشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال