کاربران اپل واچ جدید بی نیاز از اتصال به آیفون برای استفاده از جی پی اس هستند

کاربرانی که از اپل واچ ۲۰۲۲ استفاده می کنند دیگر نیاز نیست برای دریافت ویژگی های مرتبط با GPS آن را با گوشی های آیفون جفت کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این کلیه ساعت های اپل تنها در صورتی که با گوشی آیفون جفت شده باشند می توانستند ویژگی […]

کاربرانی که از اپل واچ ۲۰۲۲ استفاده می کنند دیگر نیاز نیست برای دریافت ویژگی های مرتبط با GPS آن را با گوشی های آیفون جفت کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این کلیه ساعت های اپل تنها در صورتی که با گوشی آیفون جفت شده باشند می توانستند ویژگی هایی مانند موقعیت یاب جغرافیایی GPS را ارائه کنند. اما اکنون اطلاعات بخش پشتیبانی اپل نشان می دهد در ساعت های هوشمند آیت شرکت مدل ۲۰۲۲ دیگر نیازی به اتصال به آیفون نخواهد بود. طبق توضیح اپل کاربران با کالیبره کردن اپل واچ در هنگام استفاده از آن در زمان انجام تمرینات ورزشی، قابلیت های اندازه گیری دقیق آن را مشاهده خواهند کرد.

طبق گزارش منتشر شده توسط Wccftech، با عدم اتصال اپل واچ به آیفون مصرف باتری آن نیز کاهش می یابد.

اما در این زمان با کالیبره کردن دستگاه برخی اندازه گیری های دریافتی نادرست بود. در هر صورت ساعت های مدل ۲۰۲۲ مصرف باتری بالاتری خواهند داشت. باتری این محصولات کوچک است و نیاز است تا در بازه های کوتاه‌تری شارژ شوند.

استفاده از ویژگی جی پی اس داخلی در ساعت های هوشمند اپل همراه با افزایش مصرف باتری است. کاربران مدل اولترا نیز از این ویژگی در ساعت های خود استفاده خواهند کرد. البته این مدل از باتری بزرگترین بهره مند است. باتری سری اولترا ۵۴۲ میلی آمپر ساعت است در حالیکه سری ۸ اول واچ دارای باتری ۳۰۸ میلی آمپر ساعتی است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال