هوش مصنوعی جدید متا متن را به ویدئو تبدیل می کند

مدیرعامل متا ضمن رونمایی از سیستم هوش مصنوعی جدید این شرکت اعلام کرد این فناوری قادر است متن را به ویدئو تبدیل کند. سیستم توسعه داده شده شبیه به DALL-E است با این تفاوت که میتواند از متن یک ویدئو خلق کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مارک زاکربرگ مدیرعامل متا از […]

مدیرعامل متا ضمن رونمایی از سیستم هوش مصنوعی جدید این شرکت اعلام کرد این فناوری قادر است متن را به ویدئو تبدیل کند. سیستم توسعه داده شده شبیه به DALL-E است با این تفاوت که میتواند از متن یک ویدئو خلق کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مارک زاکربرگ مدیرعامل متا از هوش مصنوعی جدید رونمایی کرد. وی برای معرفی سیستم جدید یک ویدئو با مضمون یک خرس عروسکی که در حال کشیدن پرتره خودش است استفاده کرد تا این برنامه که Make a video نام دارد را رونمایی کند. در این ویدئو موارد دیگری مانند آب خوردن اسب و پرواز بشقاب پرنده نیز دیده میشود.

به گفته زاکربرگ تبدیل متن به ویدئو بسیار دشوارتر از تبدیل به تصویر است و از این رو عملکرد این سیستم بسیار شگفت انگیز است. زیرا جدا از خلق پیکسل ها باید در تولید آن به تغییر آنها در طول زمان نیز دقت شود. هوش مصنوعی Make a video می تواند با اضافه کردن لایه ای از یادگیری بدون نظارت این کار را انجام دهد و با درک حرکات فیزیکی از آن در خلق تصاویر استفاده کند.

زاکربرگ در ادامه می گوید به زودی این شرکت دموی کاملی از این سیستم ارائه خواهد کرد. اما هنوز زمان آزمایش این هوش مصنوعی توسط خود کاربران مشخص نیست. بنظر می رسد هوش مصنوعی متا ویدئوهای باکیفیت میسازد و فناوری های زایا در این شرکت پیشرفت چشمگیر داشته است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال