لپ‌تاپ جدید ایسوس با پشتیبانی از GPU خارجی؛ رقیبی برای سرفیس پرو

تصویری از لپ تاپ جدید ایسوس منتشر شده که نشان می دهد طراحی آن شبیه سرفیس پرو 8 مایکروسافت است و از GPU خارجی نیز پشتیبانی می کند. این لپ‌تاپ احتمالاً راگ فلو Z13 نام خواهد داشت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، لپ تاپ یا تبلت تبدیل شدنی جدید ایسوس به نام […]

تصویری از لپ تاپ جدید ایسوس منتشر شده که نشان می دهد طراحی آن شبیه سرفیس پرو 8 مایکروسافت است و از GPU خارجی نیز پشتیبانی می کند. این لپ‌تاپ احتمالاً راگ فلو Z13 نام خواهد داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، لپ تاپ یا تبلت تبدیل شدنی جدید ایسوس به نام راگ فلو Z13 احتمالاً محصول جدیدی است که در آینده جانشین راگ فلو X13 می شود. اطلاعات مربوط به این لپ‌تاپ توسط ایوان بلس از منابع آگاه حوزه فناوری به اشتراک گذاشته شده است. اطلاعات فاش شده در مورد این لپ‌تاپ نشان می‌دهد احتمالاً محصول جدید ایسوس لپ تاپی برای گیمینگ خواهد بود.

 طراحی این دستگاه در نگاه اول شباهت زیادی به مایکروسافت سرفیس پرو ۸ دارد. در صورتی که مشخصات فنی راگ فلو Z13 شبیه به راگ فلو X13 باشد با یک دستگاه تبدیل شدنی مواجه خواهیم بود که قادر است به کارت گرافیک خارجی GPU به نام XG Mobile متصل شود. بدین ترتیب شاهد دستگاهی با عملکرد بالا هستیم. البته توییت ایوان بلس به کاربران هشدار می دهد تا راگ فلو Z13 را  با راگ فلو X13 اشتباه نگیرند.

استفاده از eGPU مانند داک USB می تواند این لپ تاپ را به یک دستگاه گیمینگ کامل تبدیل کند. در نتیجه راگ فلو  Z13 قابلیت اتصال به این شیوه را خواهد داشت و این موضوع این دستگاه را به عنوان رقیبی برای مایکروسافت و باعث نگرانی این شرکت خواهد شد.

ایسوس راگ فلو Z13 را در سال جاری عرضه کرده بود و باعث تعجب است که این شرکت نسل بعدی این دستگاه را در همین سال جاری توسعه داده است. احتمال دارد ایسوس در ماه ژانویه ۲02۲ از دستگاه جدید خود رونمایی کند. اما هنوز مشخص نیست این شرکت چه برنامه ای را برای معرفی محصول جدید انتخاب خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال