درز تصاویر جدید Nexus Sailfish؛ نمایش از تمام زوایا

هرچه به پائیز نزدیک‎تر می‎شویم اطلاعات و تصاویر مربوط به گوشی‎های جدید نکسوس بیشتر می‎شود، به نحوی که شاهد این هستیم که تصاویر بیشتری از گوشی Nexus Sailfish در محیط آنلاین منتشر شده و  می‎توانیم این دستگاه را از تمامی زوایا بررسی کنیم. مدل Sailfish نکسوس، که مدل کوچک‎تر دو نکسوس بعدی خواهد بود، دارای […]

هرچه به پائیز نزدیک‎تر می‎شویم اطلاعات و تصاویر مربوط به گوشی‎های جدید نکسوس بیشتر می‎شود، به نحوی که شاهد این هستیم که تصاویر بیشتری از گوشی Nexus Sailfish در محیط آنلاین منتشر شده و  می‎توانیم این دستگاه را از تمامی زوایا بررسی کنیم. مدل Sailfish نکسوس، که مدل کوچک‎تر دو نکسوس بعدی خواهد بود، دارای یک پنل پشتی مشکی رنگ است که یک دوربین 12 مگاپیکسلی، فلاش و حسگر اثرانگشت را در خود جا داده است.

ضمن اینکه تصاویر منتشر شده وجود جک هدفون 3.5 میلی‎متری در بالای گوشی و پورت یو‎اس‎بی Type-C را در پایین نشان می‎دهد. هم‎چنین دو اسپیکر، یکی در جلو و دیگری در پایین گوشی، دیده می‎شوند، البته مشخص نیست که آیا اچ‎تی‎سی (شرکت سازنده‎ی دو مدل بعدی نکسوس) از همان اسپیکرهای گوشی اچ‎تی‎سی 10 استفاده خواهد کرد یا خیر.

شایعات مطرح شده تا الان اشاره به یک نمایشگر 5 اینچی با دقت فول اچ‎دی، تراشه اسنپ‎دراگون 820 کوالکام، 4 گیگابایت رم به همراه سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.0، دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی و دوربین 8 مگاپیکسلی جلو، فضای ذخیره‎سازی 32 گیگابایتی و یک باتری با گنجایش 2770 میلی‎آمپر ساعت دارند.

البته باید خاطرنشان کنیم این گوشی اخیرا موفق شد گواهینامه FCC را نیز دریافت کند.

تصاویر جدید Nexus Sailfish را می‎توانید در زیر مشاهده کنید:

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال