اتهام جدید تلگرام؛ انتشار غیرقانونی فیلم، سریال و موسیقی در پیام رسان

طی شکایت های مختلف از پیام رسان تلگرام این شبکه اجتماعی به انتشار غیرقانونی فیلم، سریال و موسیقی متهم شد. اکنون بر اساس حکم دادگاه این پیام رسان باید از انتشار این رسانه ها در پلتفرم خود جلوگیری کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تلگرام به انتشار غیرقانونی فیلم، سریال و موسیقی […]

طی شکایت های مختلف از پیام رسان تلگرام این شبکه اجتماعی به انتشار غیرقانونی فیلم، سریال و موسیقی متهم شد. اکنون بر اساس حکم دادگاه این پیام رسان باید از انتشار این رسانه ها در پلتفرم خود جلوگیری کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تلگرام به انتشار غیرقانونی فیلم، سریال و موسیقی متهم شده است. یک گروه فعال در زمینه مبارزه با دانلود غیر قانونی به نام ZIRA اعلام کرده است شبکه اجتماعی تلگرام قادر به مدیریت و نظارت کافی بر روی محتواهای خود ندارد. بسیاری از فیلم، سریال و موسیقی های غیرقانونی در این شبکه منتشر می‌شود. البته تلگرام نیز طی ماههای اخیر تلاش داشته تا پیام‌هایی را در مورد انتشار غیر قانونی برای کاربران ارسال کند.

سازمان های دیگری مانند RIAA و MPAA مقالاتی در مورد دانلود غیر مجاز در تلگرام منتشر کرده بودند. ZIRA نیز در سال ۲۰۲۰ طی گزارشی خواستار عدم ورود کاربران به گروه های تلگرامی شده بود. البته پس از آن تلگرام اقداماتی را در جهت دانلود غیر مجاز و مسدود کردن صدها کانال انجام داد. در هر صورت اقدامات تلگرام مورد رضایت سازمان ZIRA  نبوده است. هم اکنون طی رای دادگاه، تلگرام مجبور به جبران خسارت 30700 دلاری شده است. پیش از این نیز در سال ۲۰۲۰ یک دادگاه در ایتالیا تلگرام را مجبور به حذف و مسدود سازی ۱۹ کانال انتشار محتوای غیر قانونی کرده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال