تصاویر جدید گوشی نوکیا 9 منتشر شد؛ دستگاهی فوق‎العاده جذاب

ماهیت تصاویر مفهومی مشخص است. اما برخی از  این تصاویر آن‎قدر به واقعیت نزدیک هستند که وسوسه‎ی خاصی در کاربر ایجاد می‎کنند. اگر گوشی نوکیا 9 به زیبایی تصاویر مفهومی زیر باشد، یقینا موجی از هیجان ایجاد خواهد کرد! یک طراح گوشی در سایت فیس‎بوک تصاویر مفهومی از این دستگاه منتشر کرده و برای آن […]

ماهیت تصاویر مفهومی مشخص است. اما برخی از  این تصاویر آن‎قدر به واقعیت نزدیک هستند که وسوسه‎ی خاصی در کاربر ایجاد می‎کنند. اگر گوشی نوکیا 9 به زیبایی تصاویر مفهومی زیر باشد، یقینا موجی از هیجان ایجاد خواهد کرد! یک طراح گوشی در سایت فیس‎بوک تصاویر مفهومی از این دستگاه منتشر کرده و برای آن یک نمایشگر 5.5 اینچی با نسبت تصویر 2:1 به همراه اسپیکرهای استریو در نمای جلو با وجود حواشی فوق‎‏العاده نازک در تمامی جناحین، در نظر گرفته است.

این گوشی مجهز به سیستم‎عامل Android O و دوربین‎های دوگانه در عقب است. طراحی این محصول نوکیا تمیز، تاثیرگذار و شیک است تا با ظاهری کاملا بی‎نقص روبرو باشیم. انتظار ما از اکثر گوشی‎های رده‎بالای سال بعد داشتن چنین ظاهری است چون شرکت‎های بیشتری به فناوری نمایشگرهای اولد دست پیدا می‎کنند و مهندسین در نتیجه پیش‎نیازهای طراحی چنین محصولات شیکی را در اختیار دارند.

Nokia 9 گوشی پرچم‎دار شایعه‎ شده‎ی شرکت HMD Global است که در سه ماهه‎ی سوم سال 2017 با طرفداران خود روبرو می‎شود. اطلاعات کمی در حال حاضر در خصوص این گوشی وجود دارد ولی شایعات به استفاده از چیپست اسنپ‎دراگون 835، لنزهای کارل زایس، فناوری صدای 360 درجه، مقاومت نسبت به آب و قابلیت‎های دیگر اشاره می‎کنند.

HMD Global (که برند نوکیا را صاحب شده و تیم قبلی این شرکت را تحت اختیار گرفته است) تا 5 گوشی اندرویدی دیگر برای سال 2017 روانه‎ی بازار می‎کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال