مکانیزم جدید خنک کنندگی گوشی گیمینگ لنوو Legion Y70

لنوو اعلام کرد در گوشی گیمینگ Legion Y70 از نوعی سیستم خنک کنندگی بسیار خوب شبیه یخچال استفاده کرده است که می تواند علاوه بر دفع کردن حرارت باعث خنک کردن دستگاه شود.  به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، لنوو در تاریخ ۲۷ مرداد طی رویدادی از گوشی گیمینگ خود با نام Legion […]

لنوو اعلام کرد در گوشی گیمینگ Legion Y70 از نوعی سیستم خنک کنندگی بسیار خوب شبیه یخچال استفاده کرده است که می تواند علاوه بر دفع کردن حرارت باعث خنک کردن دستگاه شود.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، لنوو در تاریخ ۲۷ مرداد طی رویدادی از گوشی گیمینگ خود با نام Legion Y70 رونمایی خواهد کرد. پیش از رونمایی نیز برخی جزئیات و مشخصات فنی این پرچمدار قوی منتشر شده است. طبق گزارش‌های اخیر گیزموچاینا، لنوو پیش از تاریخ رسمی معرفی مکانیزم خنک کنندگی این گوشی را نیز با توضیحات بیشتر معرفی کرده است.

 به گفته وی در این گوشی از محفظه بخار 5047 میلی متر مربع استفاده شده است. ضخامت پروفیل آن بسیار نازک است به طوری که ضخامت کلی آن بدون دوربین حدود 0.8 میلی متر خواهد بود. همچنین در این گوشی یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی به همراه لرزشگیر اپتیکال تصویر ارائه شده است. در گوشی گیمینگ Legion Y70 10 لایه اجزا و عوامل مکانیکی به همراه دفع کننده حرارت تعبیه شده است که قادر است این گوشی را به طور منحصربه‌فردی خنک کند.

 به گفته لنوو این سیستم شباهت زیادی به یخچال دارد. در این گوشی از مشخصات گیمینگ قوی استفاده شده است اما مشتریان عادی نیز می توانند از آن استفاده کنند. با وجود عدم استفاده از اجزای بازی مانند دسته تریگر و رابط کاربری بر پایه گیمینگ این گوشی با وجود تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 کوالکام و استفاده از ۱۶ گیگابایت رم و بهره‌مندی از شارژ سریع ۶۸ وات می تواند برای بازی مناسب باشد. همچنین مکانیسم خنک کنندگی عالی، این گوشی را برای علاقمندان به گیمینگ مناسب کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال