طرح جدید هدفونی که می تواند روی عینک نصب شود

شرکت JLab  محصول جدیدی را ارائه داده که به عنوان یک اسپیکر در دو طرف دسته های عینک نصب می‌شود و کاربران می‌توانند به عنوان جایگزینی برای هدفون های درون گوشی از آن استفاده کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا،  اسپیکر های شرکت JLab  به نام JBuds Frames از دو ماژول جداگانه […]

شرکت JLab  محصول جدیدی را ارائه داده که به عنوان یک اسپیکر در دو طرف دسته های عینک نصب می‌شود و کاربران می‌توانند به عنوان جایگزینی برای هدفون های درون گوشی از آن استفاده کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا،  اسپیکر های شرکت JLab  به نام JBuds Frames از دو ماژول جداگانه ساخته شده که بر روی فریم عینک قرار می گیرد. وظیفه این دو ماژول نیز رساندن صدا به گوش کاربر می باشد. به طوری که افراد نزدیک نمی توانند این صدا را بشنوند.

 درون هریک از این ماژول ها یک درایور ۱۶ میلیمتری قرار داده شده و این نشان می دهد احتمالاً این هدفون از کیفیت صدای بالایی برخوردار نخواهد بود. این اسپیکر به گونه ای طراحی شده که کاربر علاوه بر موسیقی، می تواند به صدای اطراف نیز گوش کند. استاندارد IPX4 در این هدفون یا اسپیکر بی سیم آن را در برابر نفوذ آب ایمن کرده است.

 کاربران این هدفون می توانند هر کدام از این ماژول ها را به طور جدا مورد استفاده قرار دهند. همچنین دکمه های تعبیه شده بر روی این هدفون نشان می‌دهد کاربر می‌تواند از طریق آن علاوه بر تنظیم صدا، برای دریافت یا رد تماس نیز استفاده کند. شرکت JLab این گجت را از اوایل بهار سال آینده  با قیمت 50 دلار به بازار عرضه خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال