طراحی جدید گوشی هواوی با یک نمایشگر ادغام شده با اسکنر اثرانگشت و دوربین زیر نمایشگر

طرح جدید هواوی برای تولید گوشی‌های هوشمند شامل یک صفحه نمایش خواهد بود که هر نقطه از آن می‌تواند به عنوان اسکنر اثر انگشت کاربر به کار رود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، احتمالاً کاربران در آینده از گجت های قابل حمل مانند گوشی های هوشمند همراه با نمایشگر اسکنر اثر انگشت […]

طرح جدید هواوی برای تولید گوشی‌های هوشمند شامل یک صفحه نمایش خواهد بود که هر نقطه از آن می‌تواند به عنوان اسکنر اثر انگشت کاربر به کار رود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، احتمالاً کاربران در آینده از گجت های قابل حمل مانند گوشی های هوشمند همراه با نمایشگر اسکنر اثر انگشت استقبال خوبی خواهند داشت. این محصولات ممکن است یک نقطه صفحه نمایش را به عنوان اسکنر اثر انگشت در نظر بگیرند. اما هواوی اعلام کرده است محصول وی در آینده از تمامی صفحه نمایش به عنوان اسکنر اثر انگشت کاربر استفاده خواهد کرد.

محصول جدید هواوی از حسگر های متعددی در تمام نقاط نمایشگر بهره خواهد برد تا کاربر بتواند با لمس هر نقطه از صفحه نمایش هویت خود را تایید کند. همچنین در طرح جدید دوربین سلفی نیز در زیر نمایشگر قرار داده خواهد شد. این موضوع ساخت همچین گوشی هوشمندی را بسیار پیچیده خواهد کرد. زیرا وجود دوربین سلفی زیر نمایشگر تنها با کمک مواد بسیار شفاف امکان پذیر خواهد بود. همچنین ساختار پیکسلی این مواد و مدل چینش آن باید به گونه ای باشد تا به طور همزمان کیفیت تصاویر را حفظ کند.

 با وجود همه این چالش‌ها هواوی اعلام کرده راهی برای ساخت چنین نمایشگری پیدا کرده است. آنها در بیانیه خود گفتند: در حال حاضر در حال کار روی این نمایشگر هستیم تا بتوانیم اثر انگشت کاربران را در همه نقاط صفحه نمایش شناسایی کنیم. همچنین دوربین سلفی را نیز در زیر نمایشگر قرار دهیم. امکان تولید چنین محصولی با توجه به ویژگیهای مربوط به اسکنر اثر انگشت هزینه بسیار بالایی خواهد داشت. با این وجود هواوی اعلام کرده است تمام تلاش خود را دارد تا بتواند هزینه ها و مصرف انرژی را تا حد امکان کاهش دهد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال