جزئیات جدید مربوط به سرویس Telegram Premium از قابلیت پولی تلگرام منتشر شد

به نظر می رسد تلگرام قصد دارد به زودی از سرویس قابلیت پولی این پیام رسان رونمایی کند. این نسخه بدون تبلیغات است و کاربران می‌توانند با کمک آن امکاناتی مانند آپلود فایل های ۴ گیگابایتی را در اختیار داشته باشند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تلگرام اکنون صدها میلیون نفر کاربر […]

به نظر می رسد تلگرام قصد دارد به زودی از سرویس قابلیت پولی این پیام رسان رونمایی کند. این نسخه بدون تبلیغات است و کاربران می‌توانند با کمک آن امکاناتی مانند آپلود فایل های ۴ گیگابایتی را در اختیار داشته باشند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تلگرام اکنون صدها میلیون نفر کاربر در سراسر دنیا دارد و به عنوان یکی از جدی ترین رقبای واتساپ نیز محسوب می شود. با وجود اینکه پیش از این اعلامیه ای مبنی بر رایگان ماندن این پیام رسان ثبت شد .اما احتمالا در اختیار گرفتن برخی قابلیت های ویژه به اشتراک پولی نیاز دارد.

 هفته پیش نیز گزارشی مبنی بر معرفی قابلیت های پولی تلگرام منتشر شده بود. البته هنوز تلگرام به طور رسمی خبری در این مورد منتشر نکرده است. اما یک اسکرین شات منتسب به سرویس این پیام رسان در توییتر منتشر شد. این تصویر توسط  الساندرو پالوتزی افشا شد و در آن اعلام شد احتمالاً تلگرام این سرویس اشتراکی را با قیمت ماهانه ۴.۹۹ دلار در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سرویس جدید تلگرام با نام Telegram Premium بسیاری از محدودیت های تلگرام کنونی را نخواهد داشت. به عنوان مثال کاربران می توانند با عضویت در این سرویس در هزار کانال عضو شوند یا امکاناتی مانند ایجاد ۲۰ پوشه، سنجاق کردن ده چت، ۱۰ لینک عمومی و یا حتی داشتن چهار حساب کاربری نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین آنها می‌توانند برای آپلود، فایل هایی با ظرفیت حداکثر ۴ گیگابایت را انتخاب کنند. همچنین از دیگر قابلیت نسخه اشتراکی می توان به تجزیه و تحلیل پیامهای صوتی و تبدیل گفتار به متن اشاره کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال