جزئیات جدیدی از رابط کاربری MIUI 13 به همراه ویژگی های اپلیکیشن دوربین و کاراکتر دستیار XiaoAI

به زودی شیائومی از رابط کاربری جدید خود رونمایی خواهد کرد. بخشی از قابلیت های این نسخه جدید در گزارشی منتشر شده که نشان می دهد رابط کاربری MIUI 13 به ویژگی های اپلیکیشن دوربین مجهز خواهد بود و هم چنین کاراکتر جدیدی به دستیار XiaoAI اضافه شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و […]

به زودی شیائومی از رابط کاربری جدید خود رونمایی خواهد کرد. بخشی از قابلیت های این نسخه جدید در گزارشی منتشر شده که نشان می دهد رابط کاربری MIUI 13 به ویژگی های اپلیکیشن دوربین مجهز خواهد بود و هم چنین کاراکتر جدیدی به دستیار XiaoAI اضافه شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از وب سایت MyDrivers ، برخی ویژگی های مربوط به رابط کاربری MIUI 13 منتشر شده که نشان می‌دهد نسخه جدید شامل تغییرات بزرگی خواهد بود. برخی از بهینه سازی ها در این رابط کاربری به بخش گیمینگ . اپلیکیشن دوربین مربوط است. به عنوان مثال با باز کردن این برنامه آخرین لنز مورد استفاده کاربر در دسترس وی خواهد بود. بدین ترتیب لنز مورد نظر کاربر جایگزین لنز پیش فرض خواهد شد.

 همچنین برای XiaoAI کاراکتر مجازی جدیدی معرفی شده که در این نسخه مشاهده خواهید کرد. رابط کاربری جدید شیائومی به ویژگی جدیدی برای یردابی مرسوله ها در سیستم حمل و نقل مجهز است. آیکون شارژ باتری نیز تغییر کرده و در بخش گالری نیز نوار اسکرول شامل تایم لاین جدیدی است.

در این نسخه کاربر می تواند بکاپ گیری از اطلاعات را به طور خودکار انجام دهد و بدین ترتیب امکان جابجایی بین نسخه اصلی و بتا نیز راحت تر انجام خواهد گرفت. همچنین در این نسخه برای جابجایی بین نمایشگرها نیز امکاناتی در نظر گرفته شده است. این در حالی است که در نسخه فعلی تنها با کمک سیستمی به نام +MIUI جابجایی بین دوربین اندروید و ویندوز انجام می گیرد. اما در نسخه جدید ارتباط این دو بسیار راحت تر و با عملکرد بهتر خواهد بود. همچنین سیستم بهینه سازی شده و تجربه کاربری نیز افزایش خواهد یافت. نسخه جدید رابط کاربری شیائومی مبتنی بر اندروید ۱۱و۱۲ ساخته شده است و احتمالاً شرکت سازنده در مراسم مورد نظر گوشی پرچمدار شیائومی ۱۲ را نیز رونمایی خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال