گوشی جدید “epic” هانر در مراسم CES رونمایی می‌شود

Honor آمریکا امروز از اسمارت‌فون جدیدی با نام epic رونمایی کرد که قرار است به‌صورت رسمی در تاریخ 3 ژانویه و در نمایشگاه CES 2017 معرفی شود. هنوز اطلاعات چندان زیادی از این گوشی در دست نیست ولی تیزر تبلیغاتی منتشر شده از آن نشان از یک دستگاه رده بالا دارد. بر اساس عکس‌های منتشر […]

Honor آمریکا امروز از اسمارت‌فون جدیدی با نام epic رونمایی کرد که قرار است به‌صورت رسمی در تاریخ 3 ژانویه و در نمایشگاه CES 2017 معرفی شود. هنوز اطلاعات چندان زیادی از این گوشی در دست نیست ولی تیزر تبلیغاتی منتشر شده از آن نشان از یک دستگاه رده بالا دارد. بر اساس عکس‌های منتشر شده از تیزر این گوشی، دوربین اصلی آن دوگانه بوده که در گوشی هانر 8 که تابستان 2016 معرفی شد نیز شاهد چنین موضوعی بودیم. همچنین تردیدی وجود ندارد که این گوشی در آمریکا نیز عرضه خواهد شد.

پیش‌تر و در ماه گذشته شرکت هانر یک گوشی هوشمند بسیار هیجان‌انگیز را در چین معرفی کرد. گوشی Honor Magic (که تصاویر آن را در زیر می‌بینید) با دو لبه‌ی خمیده صفحه نمایش و دوربین دوگانه معرفی شد. شاید حدس ما این باشد که شاهد معرفی دستگاهی دقیقاً با مشخصات Honor Magic هستیم، یا شاهد معرفی دستگاهی مشابه آن ولی در این زمینه هیچگونه اطلاعات تأیید شده‌ای وجود ندارد و به نظر باید تا 2 روز آینده برای معرفی رسمی این دستگاه و انتشار اطلاعات بیشتر در مورد آن، منتظر بمانیم. ولی به هرحال، باید منتظر معرفی یک دستگاه سطح بالا و هیجان انگیز دیگر از این شرکت باشیم.

درحال حاضر، شرکت هانر تنها دو اسمارت فون خود را در آمریکا به‌صورت رسمی می‌فروشد. یکی از این دستگاه‌ها Honor 5X است و دیگری نیز Honor 8 است. هر دو این دستگاه‌ها، دستگاه‌هایی با ارزش خرید بالا هستند و پیش‌بینی می‌شود که سومین دستگاه معرفی شده برای عرضه در آمریکا نیز این روند را ادامه خواهد داد. انتظار می‌رود (و امیدواریم) که گوشی جدید هانر به‌صورت پیش فرض با اندروید 7.0 نوقا عرضه شود. معرفی رسمی این دستگاه، دو روز آینده، 14 دی ماه انجام می‌شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال