ادعای جدید FBI در مورد حمله هکرهای ایرانی به بخش‌های خصوصی آمریکا

FBI حمله گروهی از هکرها به بخش‌های خصوصی و دولتی آمریکا را به هکرهای ایرانی نسبت داده و مدعی شده است این هکرها به تجهیزات شبکه F5 حمله کرده اند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، FBI ادعا کرده هکرهای ایرانی با اسم رمز Fox Kitten و Parasiteبه بخش‌های خصوصی و دولتی این […]

FBI حمله گروهی از هکرها به بخش‌های خصوصی و دولتی آمریکا را به هکرهای ایرانی نسبت داده و مدعی شده است این هکرها به تجهیزات شبکه F5 حمله کرده اند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، FBI ادعا کرده هکرهای ایرانی با اسم رمز Fox Kitten و Parasiteبه بخش‌های خصوصی و دولتی این کشور حمله کردند. البته هنوز نام هکرهای ایرانی مشخص نشده است. یکی از تحلیل گران سابق دولت ایالات متحده می گوید: این گروه هکری حملات خود را با کمک تجهیزات شبکه گرانقیمت و آسیب پذیری های جدید و قبل از برطرف شدن آسیب پذیری ها انجام می دهد.

این تحلیلگر سابق که اکنون در یک شرکت امنیت سایبری فعالیت می کند اضافه کرد: گروه هک فعلی تنها شرایط را برای حملات گروه‌های بزرگتر مانند Shamoon و Oilrig فراهم می کنند. در واقع هکرهای فعلی با دسترسی به دستگاهها و ایجاد یک در پشتی در تجهیزات شبکه های دولتی و خصوصی آنها را به یک شبکه هک وارد می کنند.به نظر می‌رسد این گروه هکری از تابستان سال گذشته با کمک این روش و با استفاده از آسیب پذیری ها توانسته اند دستگاه‌هایی مانند VPNهای Pulse Secure، سرور‌های Fortinet VPN با سیستم عامل FortiOS و سرورهای VPN محافظت جهانی Palo Alto Networks را مورد حمله قرار دهند.

به همین دلیل FBI به تمام بخش های خصوصی آمریکا هشدار داده است تا در مورد آسیب پذیری ها دقت کنند. هم چنین FBI از کمپانی های خصوصی درخواست کرده است تا هرچه زودتر آسیب پذیری دستگاههای BIG-IP را برطرف کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال