قابلیت جدید واتساپ؛ پاسخ به استاتوس ها از طریق آواتار

کاربران در نسخه جدید بتای واتساپ به زودی به قابلیت جدیدی دسترسی خواهند داشت. این قابلیت پاسخ به استاتوس ها با استفاده از آواتار است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسخه جدید واتساپ دارای ویژگی ریپلای به استاتوس با استفاده از آواتار است. در آخرین به روز رسانی این پلتفرم این امکان […]

کاربران در نسخه جدید بتای واتساپ به زودی به قابلیت جدیدی دسترسی خواهند داشت. این قابلیت پاسخ به استاتوس ها با استفاده از آواتار است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسخه جدید واتساپ دارای ویژگی ریپلای به استاتوس با استفاده از آواتار است. در آخرین به روز رسانی این پلتفرم این امکان به کاربران داده میشود تا با استفاده از استیکرهای شبیه به آواتار به دیگر استاتوس ها پاسخ دهند. متا به تازگی ویژگی های جدیدی را به پیام رسان خود یعنی واتساپ اضافه کرده است. طبق اطلاعات منتشر شده انتشار این ویژگی ها در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

ویژگی های جدید دارای مزیت هایی خواهند بود. در حال حاضر تنها کاربران نسخه آزمایشی بتا به این ویژگی دسترسی دارند. اما در هفته های آینده تعداد کاربران این ویژگی افزایش خواهد داشت. پیش از این کاربران تنها امکان استفاده از ۸ ایموجی را برای پاسخ به استاتوس ها داشتند. اما در بروزرسانی جدید وجود ۸ آواتار به کاربران امکان می دهد تا در واکنش های خود طیف وسیع تری از واکنش ها و احساسات را داشته باشند.

ویژگی های جدید تجربه کاربری را نیز افزایش می دهد. این پلتفرم اخیرا ویژگی های بیشتری از جمله اشتراک گذاری عکس و فیلم با کیفیت HD را نیز به طور آزمایشی در اختیار کاربران قرار داده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال