ویژگی های جدید اندروید ۱۲ که به زودی منتشر خواهد شد

به زودی نسخه بتای اندروید ۱۲ به صورت آزمایشی در اختیار توسعه دهندگان قرار خواهد گرفت. گوگل جزئیات دقیقی از این نسخه منتشر نکرده است. اما تصاویر منتشر شده از این اندروید می تواند برخی ویژگی های آن را نشان دهد.  به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، گوگل اعلام کرده قصد ندارد دیگر اندروید های […]

به زودی نسخه بتای اندروید ۱۲ به صورت آزمایشی در اختیار توسعه دهندگان قرار خواهد گرفت. گوگل جزئیات دقیقی از این نسخه منتشر نکرده است. اما تصاویر منتشر شده از این اندروید می تواند برخی ویژگی های آن را نشان دهد.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، گوگل اعلام کرده قصد ندارد دیگر اندروید های جدید خود را نامگذاری کند. پیش از این تمامی نسخه های اندروید با نام‌های عجیب مانند آبنبات چوبی و یا مارشمالو نامگذاری شده بود. احتمالاً نام نسخه جدید نیز مانند دو نسخه قبلی به صورت عددی و همان دوازده خواهد بود.

 از آنجایی که به روزرسانی هر نسخه به زمان زیادی نیاز دارد. با در نظر گرفتن سیاست های سابق گوگل احتمالاً اندروید دوازده به زودی منتشر خواهد شد. نسخه عمومی آن نیز کمی بعد و پس از رفع اشکالات نسخه آزمایشی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. بدین ترتیب احتمال عرضه نسخه رسمی در اواخر تابستان امسال بسیار زیاد است.

 هنوز اطلاعاتی در مورد ویژگی های جدید اندروید 12 منتشر نشده است. با این وجود تصاویر منتشر شده از این سیستم عامل برخی ویژگی های آن را نشان می دهد. این تصاویر توسط شرکت‌های همکار گوگل به اشتراک گذاشته شده اند و با توجه به آنها می‌توان به تغییر ظاهر ویجت ها و شباهت آن با IOS 14 اشاره کرد.

همچنین در این تصاویر برچسب جدیدی در این به روز رسانی مشاهده می شود که با هدف حفظ حریم خصوصی کاربران قرار داده شده است. این برچسب قرار است استفاده اپلیکیشن ها از دوربین و میکروفون گوشی را به کاربر اعلام کند. پیش از این از این ویژگی در IOS 14 نیز استفاده شده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال