قابلیت های جدید اینستاگرام برای نمایش پست ها در راه است

اینستاگرام قصد دارد قابلیت های جدیدی را برای کنترل بیشتر روی پست ها و محتوای نمایشی کاربر ایجاد کن.د این قابلیت ها اکنون در مرحله آزمایش قرار دارند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت های جدیدی در اینستاگرام عرضه خواهد شد تا کاربران بتوانند در این شبکه اجتماعی مدیریت بهتری روی نمایش […]

اینستاگرام قصد دارد قابلیت های جدیدی را برای کنترل بیشتر روی پست ها و محتوای نمایشی کاربر ایجاد کن.د این قابلیت ها اکنون در مرحله آزمایش قرار دارند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت های جدیدی در اینستاگرام عرضه خواهد شد تا کاربران بتوانند در این شبکه اجتماعی مدیریت بهتری روی نمایش پست ها داشته باشند. به عنوان مثال در این قابلیت ها امکان بی صدا کردن برخی کلمات خاص وجود دارد. همچنین پست های مربوط به این کلمات نیز برای این کاربران به نمایش در نخواهد آمد.

 طبق پست جدید شرکت متا در وبلاگ خود اکنون این شرکت ویژگی های جدیدی را برای اینستاگرام آزمایش می کند تا کاربران بهتر بتوانند فید خود را به نمایش بگذارند. یکی از این قابلیت ها گزینه علاقمند نیستم است که میتوان برای برخی پست ها از این گزینه استفاده کرد. بدین ترتیب دیگر شاهد پست های مشابه نیز نخواهند بود.

همچنین ازین پس کاربران در اینستاگرام می‌توانند برخی کلمات خاص را بی صدا کنند و پست های مربوط به این کلمات نیز برای آنها به نمایش در نمی آید. در این قابلیت میتوان از دسته ای از کلمات یا عبارات استفاده کرد. در پست وبلاگی این شرکت علاوه بر قابلیت های جدید به برخی از قابلیت های کنونی این پلتفرم نیز اشاره شده است.

 با کمک این قابلیت ها کاربران می‌توانند محتواهای مورد علاقه خود را مشاهده کنند. یکی از آنها ویژگی  مورد علاقه ها است که با کمک آن کاربران قادرند انتخاب‌های مورد نظر خود را فهرست کنند تا پست های مربوط به آنها در الویت نمایش قرار بگیرد. اینستاگرام از مدت ها پیش تلاش دارد تا این پلتفرم را شبیه تیک تاک درآورد. البته این اقدامات با اعلام نارضایتی برخی کاربران همراه است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال