قابلیت های جدید سرویس لایو تیک تاک برای جذب کاربران

قابلیت لایو تیک تاک بهبودهای جدیدی را دریافت کرده تا برای کاربران جذاب تر باشد. قابلیت هایی مانند زمانبندی رویداد ها و استفاده از حالت تصویر در تصویر و لایو گروهی به این بخش اضافه شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بهبودهای پخش زنده تیک تاک با هدف رقابت با لایو […]

قابلیت لایو تیک تاک بهبودهای جدیدی را دریافت کرده تا برای کاربران جذاب تر باشد. قابلیت هایی مانند زمانبندی رویداد ها و استفاده از حالت تصویر در تصویر و لایو گروهی به این بخش اضافه شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بهبودهای پخش زنده تیک تاک با هدف رقابت با لایو استریم سایر اپلیکیشن ها مانند اینستاگرام انجام گرفته است. زمانبندی رویداد ها در پخش زنده تیک تاک کاربران را قادر می سازد تا در هنگام پخش زنده نوتیفیکیشن دریافت کنند. همچنین کاربران با استفاده از تایمرهایی به شکل استیکر می‌توانند از زمان پخش استریم ها مطلع شوند.

 همچنین کاربران تیک تاک از هم اکنون می توانند پخش زنده را با شخص دیگری به اشتراک بگذارند. تیک تاک به به کاربران وعده داده تا در آینده قابلیت هایی نظیر پرسش و پاسخ در پخش های زنده و یا قابلیت اشتراک گذاری برای افراد بیشتر را نیز اضافه کند.

در پخش زنده کاربران امکان فیلتر کلمات حساس را دارند تا از انتشار آن جلوگیری کنند. همچنین در پخش های زنده می توان شخصی را به عنوان مدیر انتخاب کرد تا از طریق آن مخاطبان بدرفتار حذف شوند. قابلیت تصویر در تصویر نیز به بخش لایو این اپلیکیشن اضافه شده و کاربران حتی در حالت خروج از این اپلیکیشن می توانند قابلیت لایو آن را مشاهده کنند. تیک تاک امیدوار است با معرفی قابلیت های جدید بتواند مخاطبان بیشتری را از طریق پخش زنده جذب کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال