بنچمارک‌های منتشر شده گوشی گلکسی O7 سامسونگ حکایت از مشخصات میان‌رده دارند

بعد از حدود یک ماه از انتشار مشخصات سخت‌افزاری گلکسی O7 سامسونگ در بنچمارک AnTuTu، بار دیگر مشخصات این گوشی در بنچمارک دیگری نیز دیده شده است. این بار مشخصات سخت‌افزاری گلکسی O7 در بنچمارک GFXBench منتشر شده که حاکی از میان‌رده بودن این گوشی است. همان‌طور که در تصویری از بنچمارک منتشرشده مشاهده می‌کنید، گلکسی O7 […]

بعد از حدود یک ماه از انتشار مشخصات سخت‌افزاری گلکسی O7 سامسونگ در بنچمارک AnTuTu، بار دیگر مشخصات این گوشی در بنچمارک دیگری نیز دیده شده است. این بار مشخصات سخت‌افزاری گلکسی O7 در بنچمارک GFXBench منتشر شده که حاکی از میان‌رده بودن این گوشی است.

همان‌طور که در تصویری از بنچمارک منتشرشده مشاهده می‌کنید، گلکسی O7 سامسونگ دارای چیپست اسنپدراگون 410 خواهد بود. این گوشی از نمایشگری 5.8 اینچی برخوردار بوده که قابلیت به تصویر کشیدن محتویات را با رزولوشن 720پیکسل دارد. البته در تصویر زیر، اشاره‌ای به نمایشگر 5 اینچی نیز شده است که به نظر می‌رسد مربوط به گوشی Galaxy O5 باشد. از دیگر مشخصات فاش شده می‌توان به رم 1 گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی 8 گیگابایتی و سنسورهای 13 و 5 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و جلوی گوشی و همچنین اندرویدی 5.1.1 اشاره کرد.

اگر شما هم از دیدن حرف جدید O در سری گوشی‌های سامسونگ تعجب کرده‌اید باید به شما بگوییم که اوایل ماه گذشته شایعاتی در مورد سری جدید گوشی‌های سامسونگ با حرف O شکل گرفتند که بر اساس همین شایعات سامسونگ از دو میان‌رده‌ی O5 و O7 به‌زودی رونمایی می‌کند.

البته بعد از منتشر شدن این خبر، شایعاتی دیگر در مورد نام گوشی منتشر شد. گفته می‌شود سامسونگ از این دو گوشی تحت عنوان Galaxy Grand On و  Galaxy Mega On رونمایی خواهد کرد؛ هرچند فعلاً نمی‌توان به‌طور قطعی در مورد نام میان‌رده‌های جدید سامسونگ اظهارنظر کرد.

بنچمارک‌های منتشر شده از گلکسی O7 سامسونگ حاکی از مشخصات میان‌رده‌ی این گوشی دارند

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال