پتنت جدید سامسونگ: هدست واقعیت مجازی Gear با قابلیت ردیابی چشم و چهره!

هدست واقعیت مجازی سامسونگ قیمت بسیار مناسبی دارد؛ اما از آن‌جایی که برای استفاده از این هدست داشتن یکی از پرچم‌داران این شرکت ضروری به نظر می‌رسد، کاربر باید هزینه‌ی نسبتا زیادی را متقبل شود. سامسونگ به این علت قیمت هدست واقعیت مجازی خود را ۹۹ دلار قرار داده چرا که هرگز ویژگی‌هایی که در […]

هدست واقعیت مجازی سامسونگ قیمت بسیار مناسبی دارد؛ اما از آن‌جایی که برای استفاده از این هدست داشتن یکی از پرچم‌داران این شرکت ضروری به نظر می‌رسد، کاربر باید هزینه‌ی نسبتا زیادی را متقبل شود. سامسونگ به این علت قیمت هدست واقعیت مجازی خود را ۹۹ دلار قرار داده چرا که هرگز ویژگی‌هایی که در هدست‌های مطرح نظیر  Oculus Rift و HTC‌ Vive دیده می‌شود را در هدست خود جای نداده است. با این حال،‌ به نظر می‌رسد پتنت جدید سامسونگ حرف‌های زیادی را برای گفتن داشته باشد.

پتنت جدیدی که سامسونگ در سال گذشته به ثبت رسانده نشان می‌دهد که چشم بادامی‌های کره‌ای در مورد هدست واقعیت مجازی با قابلیت ردیابی چشم و چهره برنامه‌هایی را در ذهن خود می‌پرورانند. اگر این پتنت به ‌مرحله‌ی تولید برسد، هدست جدید سامسونگ تجربه‌ای متفاوت را نسبت به نسخه‌های قبلی هدست واقعیت مجازی سامسونگ برای کاربران رقم خواهد زد. تجربه‌ای که می‌تواند منجر به افزایش محبوبیت هدست‌ سامسونگ شود. به عنوان مثال، کاربران با استفاده از این تکنولوژی و بدون داشتن هیچ‌گونه وسیله‌ای، می‌توانند در یک محیط سه بعدی قدم بردارند.

در این پتنت آمده است که تکنولوژی جدید سامسونگ، ردیابی چهره و چشم را از طریق LEDهای دوربین و دوربین خارجی صورت خواهد داد. دوربین‌های دورن هدست نیز به کمک دوربین خارجی هدست خواهند رفت و به هرچه دقیق‌تر شدن این ردیابی کمک خواهند کرد. سامسونگ فعلا این پتنت را به ثبت رسانده اما نمی‌توان با قاطعیت گفت که پتنت ثبت شده به مرحله‌ی تولید نیز خواهد رسید. به‌هر‌حال بهتر است منتظر محصولات جدید این شرکت باشیم تا شاید هدست واقعیت مجازی جدید سامسونگ برای گلکسی اس 8 به چنین ویژگی نیز مجهز شود.

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال