برنامه های جدید گوگل برای حفاظت از داده های کاربران و امنیت سایبری

طبق اعلام گوگل این شرکت به زودی برنامه های جدید خود را برای امنیت بیشتر کاربران پر خطر در برابر حملات سایبری ارائه خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل روز گذشته از حمله گروه هکری APT28 مربوط به دولت روسیه به ۱۴ هزار کاربر جیمیل خبر داد. همچنین این شرکت […]

طبق اعلام گوگل این شرکت به زودی برنامه های جدید خود را برای امنیت بیشتر کاربران پر خطر در برابر حملات سایبری ارائه خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل روز گذشته از حمله گروه هکری APT28 مربوط به دولت روسیه به ۱۴ هزار کاربر جیمیل خبر داد. همچنین این شرکت اعلام کرد حملات سایبری بیشماری به گروه ها و افراد ویژه وجود دارد که تیم های این شرکت را وادار به شناسایی و توقف عملیات مجرمان سایبری می کند.

گوگل در پست وبلاگ خود اعلام کرد: بسیار خوشنود خواهیم شد تا با همکاری دیگر سازمان ها بتوانیم محافظت بیشتری را از گروه های کاری پرخطر انجام دهیم. این همکاری کمک خواهد کرد تا با اطلاع از نیاز این کاربران به پیشرفته ترین امنیت جهان به آسانی دست پیدا کنیم.

گوگل با تبلیغ برنامه محافظتی پیشرفته خود به نام APP قصد دارد تا با همکاری سازمان های سراسر جهان حفاظت خود در برابر حملات خاص را تقویت کند. بئین ترتیب تا پایان سال 2021 کلیدهای امنیتی رایگان در اختیار بیش از 10 هزار کاربر قرار خواهد گرفت.

برنامه حفاظت پیشرفته گوگل برای افراد و گروههای خاص طراحی شده است اما در دسترس همگان قرار دارد. همچنین به گفته این شرکت حساب کاربران خاص مانند مقامات، کمپین های سیاسی ، فعالان حقوق بشر و روزنامه نگاران در برابر حملات گسترده آنلاین مانند فیشینگ و بدافزارها و یا دانلودهای مخرب محافظت می شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال