اپلیکیشن تقویم گوگل به روزرسانی شد؛ پیشنهادهای هوشمند

به تازگی گوگل آپدیتی جدید برای اپلیکیشن تقویم (Calendar) خود عرضه نموده که علاوه بر برطرف شدن برخی ایرادات، ویژگی جدیدی با نام “پیشنهاد هوشمند” را نیز به این اپلیکیشن اضافه نموده که به کاربران اجازه می‌دهد به سرعت بتوانند برنامه‌های خود را تنظیم نمایند. به عنوان مثال هنگامی که کاربران در حال نوشتن عنوان […]

به تازگی گوگل آپدیتی جدید برای اپلیکیشن تقویم (Calendar) خود عرضه نموده که علاوه بر برطرف شدن برخی ایرادات، ویژگی جدیدی با نام “پیشنهاد هوشمند” را نیز به این اپلیکیشن اضافه نموده که به کاربران اجازه می‌دهد به سرعت بتوانند برنامه‌های خود را تنظیم نمایند.

به عنوان مثال هنگامی که کاربران در حال نوشتن عنوان قرار یا رویداد مورد نظر هستند، می‌توانند کلمات پیشنهادی را مشاهده و در صورت تمایل، از آنها استفاده نمایند. همچنین گوگل اشاره داشته کاربران می‌توانند با انتخاب گزینه‌ی “…at”، به سرعت محلی برای رویداد خود نیز انتخاب نمایند. در نهایت نیز کاربران می‌توانند با انتخاب گزینه‌ی “…on”، اطلاعات دیگر همچون زمان، تاریخ و روز رویداد خود را به سرعت مشخص نمایند.

این بروزرسانی جدید که در موارد ذکر شده، از 30 زبان جدید نیز پشتیبانی می‌نماید، هم‌اکنون برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS در دسترس می‌باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال