آپدیت جدید پلی‎استور گوگل باعث مدیریت بهتر اپلیکیشن‎ها می‎شود

در طول چند روز گذشته ما تغییر مهمی را در پلی‎استور گوگل متوجه شده‎ایم. با آن‎که صفحه‎ی اصلی پلی‎استور بدون تغییر باقی‎مانده اما تب “My Apps & Games” با ظاهر جدیدی همراه شده است تا به دنبال آن مدیریت به‎روزرسانی اپلیکیشن‎ها ساده‎تر و به شکل کارآمدتری از فضای موجود استفاده شود. اگر می‎خواهید این تغییر […]

در طول چند روز گذشته ما تغییر مهمی را در پلی‎استور گوگل متوجه شده‎ایم. با آن‎که صفحه‎ی اصلی پلی‎استور بدون تغییر باقی‎مانده اما تب “My Apps & Games” با ظاهر جدیدی همراه شده است تا به دنبال آن مدیریت به‎روزرسانی اپلیکیشن‎ها ساده‎تر و به شکل کارآمدتری از فضای موجود استفاده شود.

اگر می‎خواهید این تغییر زودتر اعمال شود، تنها بایستی دستگاه خود را ری‎استارت و پلی‎استور را باز کنید. این عمل باعث اجرایی شدن تغییر می‎شود و به دنبال آن رابط کاربردی جدید “اپلیکیشن‎های من” را مشاهده خواهید کرد.

تب اپلیکیشن‎های “من و بازی‎ها اندکی” دستکاری شده است تا تب “اشتراک‎ها” و تب “نصب شده‎ها” به‎روزرسانی‎ها را نشان ندهند. حال “آپدیت‎ها” تب مخصوص به خود را خواهد داشت و در این قسمت کاربر قادر به این خواهد بود به‎روزرسانی‎های موجود، مدتی زمانی که ارائه شده‎اند را مشاهده کنند و زیر آن آخرین اپلیکیشن‎های آپدیت شده و مدت زمانی که از  آخرین آپدیت می‎گذرد، به چشم می‎خورد. آخرین آپدیت‎های موجود در بالا قرار می‎گیرند.

اگر به تب “نصب شده‎ها” بروید، در این بخش اپلیکیشن‎های نصب شده بر روی دستگاه خود را مشاهده می‎کنید. حال امکان مرتب‎سازی اپلیکیشن‎ها براساس حروف الفبا، آخرین موارد آپدیت شده، آخرین موارد استفاده شده یا براساس اندازه وجود دارد. این امکان به کاربر اجازه می‎دهد تا اپلیکیشن‎هایی که ممکن است کمتر استفاده کند را پیدا و پاک یا یک اپلیکیشن را برای آزاد‎سازی فضای ذخیره‎سازی حذف کند. همان‎طور که می‎توانید تصویر زیر را مشاهده کنید، اپ اسپاتیفای بیشترین مقدار را بر روی این گوشی P10 هوآوی اشغال کرده است.

منطقی است تب آخر برخلاف عنوان گذشته (All) “کتاب‎خانه” نامیده شود. در این قسمت کاربر می‎تواند لیستی از اپلیکیشن‎های قبلا نصب شده‎ای را پیدا کند که ممکن است بر روی تبلت یا گوشی‎هوشمند دیگری که از همین اکانت گوگل استفاده کرده است، نصب کرده است.

در نهایت تب “بتا” همانند با گذشته حفظ شده است و در این بخش کاربران موفق به مدیریت اپلیکیشن‎هایی می‎شوند که نصب شده و از بیلدهای بتا استفاده می‎کنند.

اگر این آپدیت را مشاهده نمی‎کنید، صبور باشید. ظاهرا برای تمامی کاربران ارائه شده است و در طول یک یا چند هفته‎ی آینده آن را دریافت خواهند کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال