Google Translate به‎روزرسانی شد؛ معانی بیشتر برای کلمات و جابجا شدن ساده بین اکانت‎ها

اگر یکی از کاربران همیشگی سرویس Google Translate هستید، خوشحال می‎شوید بدانید که این اپلیکیشن موبایل آپدیت جدیدی دریافت کرده است که باعث ساده‎تر کردن کار با آن می‎شود. شاید مهم‎ترین قابلیت که در نسخه‎ی 5.8 این اپ دیده میشود اضافه شدن معانی جدید به کلمات است. این امر به کاربران اجازه می‎دهد ساده‎تر معنای […]

اگر یکی از کاربران همیشگی سرویس Google Translate هستید، خوشحال می‎شوید بدانید که این اپلیکیشن موبایل آپدیت جدیدی دریافت کرده است که باعث ساده‎تر کردن کار با آن می‎شود.

شاید مهم‎ترین قابلیت که در نسخه‎ی 5.8 این اپ دیده میشود اضافه شدن معانی جدید به کلمات است. این امر به کاربران اجازه می‎دهد ساده‎تر معنای دقیق کلمات فردی که به دنبال ترجمه‎ی آن‎ها هستند را متوجه شوند. کاربران می‎توانند در انتهای صفحه زیر بخش “Alternate translations” قابلیت جدید را پیدا کنند.

همان‎طور که بالا اشاره شد، تنها معنای کلمات فردی را می‎توان به این صورت پیدا کرد، بنابراین قرار دادن کل جمله چیزی به همراه نخواهد آورد. نکته‎ی مثبت این است که در این بخش کلمه‎ی منتخب در جمله‎های نمونه قرار می‎گیرد تا نحوه‎ی استفاده از آن مشخص و معانی به زبان منبع نشان داده می‎شود. به عنوان مثال اگر از آلمانی به انگلیسی ترجمه کنید، معنی به آلمانی نشان داده خواهد شد.

علاوه بر این، اپلیکیشن Google Translate در نهایت قابلیتی را دارا شده است که تقریبا در دیگر اپ‎های گوگل دیده می‎شود یعنی جابجایی ساده بین اکانت‎ها. عملکرد آن بسیار مشابه با اپ جیمیل است، یعنی اضافه‎کردن چندین اکانت و جابجایی بین آن‎ها در یک دستگاه ساده و سریع خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال