بروزرسانی های جدید گوگل به زودی در اختیار کاربران قرار می گیرد

گوگل بروزرسانی های جدیدی را برای اندروید انجام داده که کمک می کند تا گوشی ها و تبلت ها به دستگاههای کاربردی تر تبدیل شوند. در این بروزرسانی قابلیت Nearby Share نیز قرار دارد که همانند ایردراپ در گوشی های اپل عمل می کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت جدید به […]

گوگل بروزرسانی های جدیدی را برای اندروید انجام داده که کمک می کند تا گوشی ها و تبلت ها به دستگاههای کاربردی تر تبدیل شوند. در این بروزرسانی قابلیت Nearby Share نیز قرار دارد که همانند ایردراپ در گوشی های اپل عمل می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت جدید به کاربران در جابجایی راحت تر فایل ها کمک می‌کند. در صورت فعال بودن قابلیت Nearby Share دستگاههای اندرویدی بطور خودکار فایل ها را به یکدیگر انتقال می دهند. به گفته گوگل این قابلیت به زودی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت اما از زمان عرضه عمومی دیگر قابلیت ها خبری منتشر نشده است.

یکی دیگر از قابلیت های بروز شده اعلان های صوتی است که می تواند به افراد ناشنوا یا کم شنوا کمک کند این قابلیت در صورت فعال بودن به کاربر ناتوان خود کمک می کند تا صداهایی مانند آژیر آتش سوزی در زدن صدای شیر آب و غیره را به صورت یک اعلان یا لرزش تشخیص دهد. ابتدا کاربر باید صدای هشدار موردنظر را ضبط و آن را به اصوات غیرطبیعی اضافه کنند تا در صورت تکرار مجدد و شنیدن آن توسط گوشی به کاربر از طریق اعلان اطلاع رسانی شود.

گزینه Share play نیز در صورت استفاده در Meet به کاربر امکان می دهد تا بتواند بطور همزمان با ۱۰۰ نفر دیگر به تماشای یوتیوب یا بازی بپردازد. احتمالا برای Drive و Keep نیز ویجت های جدیدی عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال