به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن پیام‌رسان هنگ‌اوتر منتشر شد؛ ویژگی‌های جدید

شرکت گوگل به‌تازگی ‌به‌روزرسانی جدیدی را برای اپلیکیشن اندروید پیام‌رسان هنگ‌اوتز خود منتشر کرده که علاوه بر ارتقای نسخه آن به 7.0، ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید نظیر پاسخ سریع و میانبرهای گفتگوها روی صفحه اصلی به همراه طراحی جدید به آن اضافه شده است. در این آپدیت جدید، اپلیکیشن‌ هنگ‌اوتز شما را قادر خواهد ساخت […]

شرکت گوگل به‌تازگی ‌به‌روزرسانی جدیدی را برای اپلیکیشن اندروید پیام‌رسان هنگ‌اوتز خود منتشر کرده که علاوه بر ارتقای نسخه آن به 7.0، ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید نظیر پاسخ سریع و میانبرهای گفتگوها روی صفحه اصلی به همراه طراحی جدید به آن اضافه شده است.

در این آپدیت جدید، اپلیکیشن‌ هنگ‌اوتز شما را قادر خواهد ساخت تا با دریافت هر پیام بتوانید سریع و مستقیم از ناتفیکیشن یا همان اعلان آن پیام، به آن پاسخ دهید بدون آنکه نیاز باشد تا خود اپلیکیشن را باز کنید. این ویژگی در زمینه نوشتن و ارسال سریع پاسخ، در زمان شما صرفه جویی خواهد کرد.

New Hangouts update New Hangouts update-2

از سوی دیگر در به‌روزرسانی جدید هنگ اوتز ویژگی دیگری اضافه شده و آن هم قابلیت ایجاد میانبر برای گفتگوهای مختلف آن هم روی صفحه اصلی است. با انی قابلیت شما قادر خواهید بود تا به عنوان مثال آیکون مکالمه خود و دوست محبوبتان را به صفحه اصلی اضافه نموده و هر زمان که خواستید به وی از طریق هنگ اوتز پیام ارسال کنید، مستقیما با انتخاب این میانبر به صفحه مکالمه با وی هدایت شوید و بدون نیاز به جستجو در میان سایر مکالمات با دیگر اعضای لیست مخاطبینتان، به گفتگو بپردازید.

New Hangouts update-1

آپدیت جدید علاوه بر ویژگی‌های ذکر شده، طراحی هنگ‌اوتز را دستخوش تغییراتی کرده است که شامل، تعویض چک‌باکس‌ها با تاگل و اضافه شدن کادر به اشتراک گذاری و همچنین برخی دیگر از خصوصیات طراحی متریال می‌شود.

گفتنی است این به‌روزرسانی در حال حاضر عرضه شده و ممکن است کمی زمان ببرد تا برای تمام دستگاه‌های اندرویدی در دسترس قرار بگیرد؛ از این رو اگر تا این لحظه آن را دریافت نکرده‌اید نگران نباشید. به زودی در دسترس خواهد بود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال