گوشی های جدید هواوی در سال آینده با فناوری 4G عرضه می شوند

هواوی در سال آینده گوشی های جدید خود را باز هم با فناوری 4G عرضه خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی همچنان به دلیل تحریم های ایالات متحده از عرضه گوشی های دارای فناوری 5G محروم خواهد بود. گوشی های جدید این شرکت که در سال آینده عرضه خواهند شد […]

هواوی در سال آینده گوشی های جدید خود را باز هم با فناوری 4G عرضه خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی همچنان به دلیل تحریم های ایالات متحده از عرضه گوشی های دارای فناوری 5G محروم خواهد بود. گوشی های جدید این شرکت که در سال آینده عرضه خواهند شد با فناوری 4G بوده و بدین ترتیب طرفداران 5G همچنان منتظر خواهند بود.

طبق گزارش منتشر شده توسط هوآوی سنترال، گوشی های آینده هواوی مجهز به جدیدترین فناوری های تراشه هستند اما از 5G پشتیبانی نخواهند کرد. از طرفی این شرکت قصد ندارد تغییری در تولید تراشه های کایرین ایجاد کند. به همین دلیل گوشی های سری P60 هواوی با تراشه های کوالکام و با فناوری 4G عرضه میشوند.

در سال کنونی نیز کلیه گوشی های عرصه شده توسط هوآوی با فناوری 4G بودند. زیرا تراشه های بکار رفته در آنها به سیستم RF برای پشتیبانی از فناوری 5G مجهز نیستند.

قرارگیری هواوی در لیست تحریم های ایالات متحده باعث شد تا این شرکت نتواند تراشه های موبایلی تولید کند. در نتیجه هواوی به شرکت های دیگر در تولید تراشه وابسته شد. با توجه به عدم دسترسی گوشی های هوشمند این برند به فناوری های جدید ، پشتیبانی از این قابلیت نیز امکان پذیر نخواهد بود. البته هواوی تلاش دارد تا نوآوری هایی را در فناوری وای فای بکار گیرد تا بتواند مزیت هایی را در رابطه با جذب بهتر سیگنال در 4G به کاربر ارائه کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال