تصویر جدیدی از قسمت های پنل پشتی دوربین جدید Nothing با نورپردازی جالب

ویدیویی که اخیراً از دوربین جدید شرکت Nothing به نام Nothing Phone 1 منتشر شده است نشان می‌دهد در پنل پشتی در اطراف ماژول دوربین قسمت‌های خاصی در نظر گرفته شده که با نورپردازی جالب روشن میشود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این تصاویر رسمی از گوشی کمپانی Nothing منتشر […]

ویدیویی که اخیراً از دوربین جدید شرکت Nothing به نام Nothing Phone 1 منتشر شده است نشان می‌دهد در پنل پشتی در اطراف ماژول دوربین قسمت‌های خاصی در نظر گرفته شده که با نورپردازی جالب روشن میشود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این تصاویر رسمی از گوشی کمپانی Nothing منتشر شده بود که با کمک آن می توان به طراحی پنل پشتی آن پی برد. اکنون ویدیو دیگری از پنل پشتی منتشر شده که نشان می‌دهد این بخش شامل نورپردازی خاص است که می تواند در تاریکی بدرخشد. احتمالاً این شرکت در معرفی گوشی Nothing Phone 1 در سوئیس یک رویداد هیجان انگیز برگزار کرده و برخی روزنامه‌نگاران نیز به این محصول توجه خاص داشتند.

 یک روزنامه نگار فناوری آلمانی و یوتیوبر به نام رافائل زایر ویدیویی از این گوشی منتشر کرده است که آن را درون محفظه ای نشان می دهد. البته تنها پنل پشتی قابل مشاهده است. در این تصویر مشخص شد حلقه اطراف ماژول دوربین در پشت دستگاه روشن شده و به شکل جالبی می درخشد. هنوز فناوری روشن شدن چراغ های پشت این گوشی مشخص نیست. اما احتمالا در زمان هشدار یا دریافت تماس چنین اتفاقی می افتد.

 هم اکنون نیز برخی گوشی های هوشمند دارای چراغ ال ای دی برای اعلان های ارسالی هستند. به عنوان مثال گوشیOnePlus 10 Pro از ویژگی به نام Horizon Lights برخوردار است که طی آن زمان دریافت اعلان لبه های گوشی با رنگ های مختلف روشن میشود یا گلکسی اس ۲۲ نیز به یک اعلان هشدار نورپردازی مشابه مجهز است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال