تصاویر جدیدی از اپل واچ سری ۷ در فضای مجازی منتشر شد

در چند روز اخیر شایعاتی مبنی بر عرضه اپل واچ سری 7 توسط اپل در روزهای آینده منتشر شده بود. اکنون نیز تصاویری از این ساعت هوشمند در فضای مجازی منتشر شده که احتمالاً به جدیدترین ساعت اپل تعلق دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل قصد دارد اپل واچ سری ۷ […]

در چند روز اخیر شایعاتی مبنی بر عرضه اپل واچ سری 7 توسط اپل در روزهای آینده منتشر شده بود. اکنون نیز تصاویری از این ساعت هوشمند در فضای مجازی منتشر شده که احتمالاً به جدیدترین ساعت اپل تعلق دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل قصد دارد اپل واچ سری ۷ را به عنوان جدیدترین ساعت هوشمند خود عرضه کند. اما تاکنون اطلاعات کمی در مورد این گجت منتشر شده است. هم اکنون تصاویر جدیدی از این ساعت هوشمند در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده که برخی از خصوصیات آن را فاش میکند.

تصاویر اولیه مربوط به اپل واچ سری ۷ در گروه فیسبوک علاقمندان این شرکت منتشر شد. اما در زمان کوتاهی حذف شد. طبق گفته فرد منتشر کننده، شرکت مورد نظر در حال آزمایش روی اپل واچ سری هفت قبل از فروش رسمی آن بوده است. به نظر می رسد تصاویری که توسط این فرد منتشر شد همان تصاویر واقعی مربوط به گجت مورد نظر باشد. تا کنون هیچ تصویر رسمی از اپل واچ سری ۷ منتشر نشد و تمامی تصاویر منتشر شده از این گجت مربوط به تصاویر بازاریابی و تبلیغاتی اپل بوده است.

طبق تصاویر منتشر شده ساعت هوشمند اپل همانند آنچه که پیش از این به عنوان شایعه منتشر شده بود عرضه نخواهد شد. این ساعت دارای نمایشگر و لبه های تخت نیست. اما گوشه ها حالت منحنی دارند و نسبت به مدل های قبلی از نمایشگر بزرگتری نیز برخوردار است. به نظر می رسد قابلیت واچ فیس و قابلیت های دیگر به دلیل افزایش ابعاد نمایشگر به این گجت اضافه شده باشد. همچنین نمایشگر این دستگاه به فناوری مقاومت در برابر نفوذ آب، ضربه و ترک مجهز شده است.

طبق ادعای اپل هفتمین نسل ساعت هوشمند این شرکت به سخت ترین شیشه محافظ جهان مجهز است که می‌تواند در برابر ضربه و خط و خش مقاومت بیشتری از خود نشان دهد. این ساعت در دو اندازه ۴۱ و ۴۵ میلیمتری تولید خواهد شد که با بندهای قدیمی نیز سازگار است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال