تصاویر جدیدی از گوشی تازه طراحی شده ویوو مجهز به پهپاد داخلی

اخیرا تصاویری از گوشی جدید شرکت ویوو منتشر شده که در آن علاوه بر طراحی خاص از پهپاد داخلی نیز استفاده شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش هایی مبنی بر ثبت یک پتنت عجیب توسط شرکت ویوو منتشر شده که نشان می دهد این شرکت گوشی هوشمند عجیبی مجهز به […]

اخیرا تصاویری از گوشی جدید شرکت ویوو منتشر شده که در آن علاوه بر طراحی خاص از پهپاد داخلی نیز استفاده شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش هایی مبنی بر ثبت یک پتنت عجیب توسط شرکت ویوو منتشر شده که نشان می دهد این شرکت گوشی هوشمند عجیبی مجهز به پهپاد درونی طراحی و ثبت کرده است. در طراحی این گوشی هوشمند یک پهپاد با دوربین دوگانه درون این گوشی قرار گرفته داده شده که کاربر می‌تواند در زمان نیاز پهپاد مورد نظر را همانند یک قلم به صورت جداگانه خارج کرده و از آن استفاده کند.

 احتمالاً این پهباد از طراحی نازکی بهره خواهد برد و یا ممکن است طراحی گوشی به صورتی باشد که لبه آن ضخیم بوده و امکان قرارگیری این پهباد در آن وجود داشته باشد. پس از خارج شدن این پهباد امکان کنترل آن توسط کاربر بوده و از راه دور می توان با این گجت تصاویر و فیلم های جذابی را ثبت کرد. وب سایت LetsGoDigital  نیز اعلام کرده طراح اصلی این مدل از شرکت سارنگ شث، است که جزئیات بیشتری را از این طراحی منتشر کرده است.

رندر منتشر شده بر اساس پتنت ویواو طراحی شده و ممکن است در آینده گوشی ساخته شده کاملا مطابق با این پتنت نباشد. اما بهرحال خبر خوبی برای کاربران دنیای فناوری و گوشی های هوشمند خواهد بود.  به نظر می‌رسد وجود پهپادهای نازکی که بتوانند دو دوربین و منبع تغذیه را به همراه داشته باشند بعید بنظر میرسد. اما احتمالاً در آینده با یک گوشی هوشمند ضخیم و سنگین روبرو خواهیم بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال