تصاویر جدیدی از ویوو واچ ۲ با طراحی دایره ای منتشر شد

تصاویر جدیدی از مربوط به ویوو واچ ۲ پخش شده است که نشان می‌دهد این ساعت هوشمند شرکت ویوو دارای طراحی دایره ای شکل خواهد بود. این ساعت مربوط به نسل دوم ساعت های هوشمند ویو است که این کمپانی چینی با نام ویوو واچ ۲ از آن رونمایی خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار […]

تصاویر جدیدی از مربوط به ویوو واچ ۲ پخش شده است که نشان می‌دهد این ساعت هوشمند شرکت ویوو دارای طراحی دایره ای شکل خواهد بود. این ساعت مربوط به نسل دوم ساعت های هوشمند ویو است که این کمپانی چینی با نام ویوو واچ ۲ از آن رونمایی خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک افشاگر چینی تصاویری را منتسب به نسخه جدید ویوو واچ 2 منتشر کرده که نشان می‌دهد طراحی این ساعت به شکل دایره است. همچنین قرار است این ساعت ها در دو مدل بند چرمی و سیلیکونی عرضه شوند. در این تصویر سه نسخه از این ساعت مشاهده می‌شود که یکی از آنها شامل حسگرهای ناظر بر ضربان قلب، گام شمار و جی پی اس است.

نسخه دیگر احتمالا از قابلیت تماس تلفنی پشتیبانی می کند که البته پیش از این در شایعات از پشتیبانی این ساعت با قابلیت eAIM نیز صحبت شده بود. افشاگر چینی در توضیح مربوط به عکس منتشر شده مدعی شد ویوو واچ ۲ دارای یک باتری ۵۰۱ میلی آمپر ساعتی است که نسبت به نسل قبلی بهبود یافته است. البته نسخه ۴۲ میلی متری آن یک باتری ۲۲۶ میلی‌آمپرساعتی و نسخه ۴۶ میلی‌ متری یا دارای یک باتری ۴۷۸ میلی آمپر ساعتی خواهد بود. هنوز مشخصات دقیق تری از این ساعت منتشر نشده اما احتمالاً پیش از عرضه جزئیات آن فاش خواهد شد.