اطلاعات جدیدی درباره طراحی آیفون ۱۶ پرو فاش شد

اطلاعات جدیدی در مورد طراحی آیفون ۱۶ پرو فاش شده است که به وجود یک دکمه جدید، اندازه بزرگتر و قوی‌تر دوربین‌ها در آن اشاره دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل سال آینده از آیفون ۱۶ رونمایی خواهد کرد. با وجود به روز رسانی تکاملی در این سری از آیفون‌ها احتمالاً […]

اطلاعات جدیدی در مورد طراحی آیفون ۱۶ پرو فاش شده است که به وجود یک دکمه جدید، اندازه بزرگتر و قوی‌تر دوربین‌ها در آن اشاره دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل سال آینده از آیفون ۱۶ رونمایی خواهد کرد. با وجود به روز رسانی تکاملی در این سری از آیفون‌ها احتمالاً یک دکمه جدید نیز در این دستگاه قرار می‌گیرد. طبق گزارش‌های منتشر شده اپل سال گذشته از دکمه اکشن باتن در آیفون ۱۵ پرو رونمایی کرد. اکنون رندرهای منتشر شده از آیفون ۱۶ پرو وجود دکمه دیگری را در این دستگاه نشان می‌دهد. همچنین آیفون ۱۵ پرو و پرومکس مجهز به فریم تیتانیومی عرضه شدند. به نظر می‌رسد آیفون ۱۶ پرو نیز با ارتقا در طراحی با حاشیه‌های نازک‌تر و گوشه‌های گرد همراه خواهد بود.

رندرهای جدید که توسط منابع صنعتی منتشر شده‌اند شایعه وجود دکمه ضبط را در قسمت زیرین محل معمول قرار گرفتن دکمه پاور بیشتر کرده‌اند. احتمالاً این دکمه دارای قابلیت لمس خازنی بوده و می‌توان برای ضبط عکس و فیلم مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین این دکمه عملیاتی ممکن است در زمان ساخت کمی بزرگتر شود.

همچنین در گزارش‌های جدید به ابعاد دستگاه ون ۱۶ اشاره شده که احتمالاً نسبت به آیفون ۱۵ پرو کمی بلندتر ضخیم‌تر و پهن‌تر خواهد بود. با توجه به اعداد منتشر شده در مورد طول و عرض این دستگاه احتمالاً با یک صفحه نمایش ۶.۳ اینچی با حاشیه‌های نازک و ابعاد جدید عرضه خواهد شد.

شایعات جدید بازگشت ویژگی کمرا بامپ را که برای نخستین بار در سری آیفون ۱۱ پرو دیده شد نشان می‌دهند. احتمالاً در گوشی آینده سه حسگر دوربین یک ماژول لیدار و یک میکروفون به همراه فلش قرار گرفته است.

احتمال دارد اپل در آیفون ۱۶ پرو از دوربین تتراپریسم تله‌فوتو 5X استفاده کند. همچنین ممکن است سیستم دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اولترا واید با طراحی انحصاری برای مدل‌های پرو استفاده شود که از دیگر به روز رسانی آیفون ۱۶ پرو محسوب خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال