افکت های جدید اینستاگرام و واکنش نسبت به صدای موسیقی

افکت های واقعیت افزوده اینستاگرام روز به روز در حال افزایش است و همچنان بر محبوبیت این افکت ها نیز افزوده می شود. اینستاگرام روز گذشته اعلام کرد که ابزار جدیدی را منتشر کرده که از طریق آن کاربران می توانند افکت های جدیدی بسازند که به موسیقی حساس است. به گزارش سرویس اخبار فناوری […]

افکت های واقعیت افزوده اینستاگرام روز به روز در حال افزایش است و همچنان بر محبوبیت این افکت ها نیز افزوده می شود. اینستاگرام روز گذشته اعلام کرد که ابزار جدیدی را منتشر کرده که از طریق آن کاربران می توانند افکت های جدیدی بسازند که به موسیقی حساس است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از techcrunch، در قابلیت جدید اینستاگرام کاربان می توانند با استفاده از ابزار AR Music واقعیت افزوده خود را بسازند. برای این کار کافیست تا موسیقی مورد نظر خود را ایمپورت کرده و یا از مجموعه موسیقی های موجود در کتابخانه استفاده کنند. البته فیسبوک برای این مجموعه از آهنگ ها پول زیادی نیز پرداخت کرده است. همچنین تعدادی قالب اماده واقعیت افزوده نیز ایجاد شده تا کاربران با الهام از آنها فیلترهای واقعیت افزوده خود را تولید کنند.

AR Music به تعامل بین فیلترهای ساخته شده و موسیقی می پردازد. ابزار دیگری به نام Media Library به کاربر اجازه می دهد تا عکس هایی را از گالری انتخاب کند و انها را به واقعیت افزوده اضافه کند. همچنین Gallery Picker کمک می کند تا کاربر فیلترهای بصری را با عکس و ویدئوهای موجود در گوشی خود تغییر دهد. فیسبوک تلاش زیادی برای جذب مخاطبان خود به سمت واقعیت افزوده انجام داده است اما برخی کاستی ها نظیر پویا نبودن این فیلترها به عنوان مشکلات اساسی همچنان باقی مانده اند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال