آپدیت جدید iOS 13.2 با قابلیت Deep Fusion

نسخه آپدیت iOS 13.2 با حجم به روزرسانی 500 الی 600 مگابایت برای گوشی های آیفون 6s و بالاتر منتشر شد. از ویژگی اصلی این آپدیت میتوان به دیپ فیوژن اشاره کرد که در مراسم ماه سپتامبر اپل رونمایی شده بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز و به نقل از gsmarena ، تکنولوژی […]

نسخه آپدیت iOS 13.2 با حجم به روزرسانی 500 الی 600 مگابایت برای گوشی های آیفون 6s و بالاتر منتشر شد. از ویژگی اصلی این آپدیت میتوان به دیپ فیوژن اشاره کرد که در مراسم ماه سپتامبر اپل رونمایی شده بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز و به نقل از gsmarena ، تکنولوژی Deep Fusion میتواند با استفاده از یادگیری ماشینی بر روی شبکه عصبی چیپست A13 بایونیک ، عکس هایی با رزولوشن بالا و نویز کمتر تولید کند. این تکنولوژی تنها در گوشی های سری 11 در دسترس است. از تغییرات دیگر مربوط به دوربین ، اضافه شدن تنظیمات رزولوشن فیلمبرداری است که به اپلیکیشن دوربین اضافه شده است.

آپدیت جدید iOS 13.2 ، حدود 70 ایموجی جدید را در خود جای داده که برخی از انها مربوط به فعالیت ها و علائم دسترسی هستند. در این آپدیت شاهد دو قابلیت جدید ایرپاد هستیم. قابلیت اول ویژگی Announce Messages است که به سیری اجازه میدهد تا تمامی پیام های ارسال شده به گوشی شما را بخواند. قابلیت دوم نیز به ایرپاد پرو مربوط میشود. همچنین در این اپدیت میتوان به نسخه کامل تری از  HomeKit Secure Video با امکاناتی نظیر ضبط، ذخیره‌سازی و دیدن ویدیوهای رمزگذاری‌شده و پشتیبانی از روترهای وای‌فای هوم‌کیت نیز دسترسی داشت.

اپل در این آپدیت دستیار صوتی خود را با قابلیت اجازه ذخیره کردن صدا و یا پاک کردن تاریخچه ضبط منتشر کرده است. همراه با این نسخه iOS 13.2  اپدیت جدیدی نیز برای آی پد iPadOS 13.2 ارائه کرده که ظاهرا تغییرات زیادی با نسخه قبلی خود دارد. HomePod 13.2 نیز با قابلیت های جدید برای پخش موزیک و تماس های تلفنی ارائه شده است.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال