رندر جدید آیفون 8 وجود پنل شیشه‎ای در جلو و عقب این گوشی را تایید می‎کند

براساس تمامی تصاویری که تا به‎حال به بیرون درز یافته است، می‎توانیم با خیال راحت طراحی نهایی آیفون 8 را حدس بزنیم. مگر این‎که اپل عمدا اطلاعات اشتباهی را وارد دنیای شایعات کرده باشد، که البته جای تعجب هم نخواهد داشت. حال در همین خصوص رندر دیگری از این گوشی به لطف وب‎سایت Engadget منتشر […]

براساس تمامی تصاویری که تا به‎حال به بیرون درز یافته است، می‎توانیم با خیال راحت طراحی نهایی آیفون 8 را حدس بزنیم. مگر این‎که اپل عمدا اطلاعات اشتباهی را وارد دنیای شایعات کرده باشد، که البته جای تعجب هم نخواهد داشت.

حال در همین خصوص رندر دیگری از این گوشی به لطف وب‎سایت Engadget منتشر شده است که یک فایل CAD با کیفیت بالا از بدنه‎ی آیفون 8 را نشان می‎دهد. براساس آن‎چه که آن‎ها تا به‎حال دیده‎اند، یک رندر طراحی کرده‎اند که آن را در تصویر بالا مشاهده می‎کنیم. به یاد داشته باشید که بنابراین این تصویر رسمی نبوده و دقیقا آن را نمی‎توان عکس به بیرون درز یافته هم در نظر گرفت.

براساس ادعای وب‎سایت Engadget، چیزی که آن‎ها دیده‎اند هم‎چنین در تایید با این خبر قرار می‎گیرد که آیفون 8 بدون شک در نمای جلویی و پشتی خود از پنل شیشه‎ای استفاده خواهد کرد. اگر به یاد داشته باشید تصویری قبلا به بیرون درز پیدا کرده بود که پنل پشتی این گوشی را به جنس شیشه نشان می‎داد. با فرض صحت این رندر بایستی بگوییم با گوشی بسیار زیبایی روبرو هستیم، گرچه اندکی یادآور گوشی‎های آیفون 6/6s/7 بوده و الزاما این قضیه بد نیست اما زبان طراحی آیفون جدید با سطح انتظارات بسیاری از افراد فاصله دارد.

در هر صورت به دیده‎ی شک به این قضیه بنگرید و با توجه به این‎که چندین ماه با رونمایی رسمی از این گوشی فاصله داریم، باز هم شاهد انتشار تصاویر مختلفی از آیفون 8 خواهیم بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال