رندرهای جدید آیفون 8 نگاه دقیقی از این گوشی ارائه کرده است

کمبود رندرهایی از آیفون 8 وجود ندارد اما به سختی می‎توان گفت کدام یک از آن‎ها نگاهی واقعی به این گوشی (که امسال باید توسط اپل رونمایی شود) انداخته‎اند. گرچه، امروز ما می‎توانیم با رندرهای جدیدی آشنا شویم که ممکن است تاکنون بهترین نگاه به آیفون 8 را داشته باشند. این رندرها براساس تصاویر CAD […]

کمبود رندرهایی از آیفون 8 وجود ندارد اما به سختی می‎توان گفت کدام یک از آن‎ها نگاهی واقعی به این گوشی (که امسال باید توسط اپل رونمایی شود) انداخته‎اند. گرچه، امروز ما می‎توانیم با رندرهای جدیدی آشنا شویم که ممکن است تاکنون بهترین نگاه به آیفون 8 را داشته باشند.

این رندرها براساس تصاویر CAD کارخانه‎ای گرفته شده‎ و دوکاربر مشهور توئیتر یعنی GearIndia و OnLeaks آن‎ها را منتشر کرده‎اند. تا الان، OnLeaks رندرهای بسیاری از گوشی‎های اعلام نشده منتشر کرده که صحت آن‎ها مشخص شده است، بنابراین یقینا این احتمال وجود دارد که رندرهای جدید آیفون 8 نیز معتبر باشند.

در همین حال، ما بایستی اشاره کنیم که گفته می‎شود اپل در حال محک زدن چندین نمونه‎ی اولیه برای آیفون 8 بوده و نسخه‎ی نهایی این گوشی‎هوشمند ممکن است با دستگاه مشاهده شده در زیر فرق داشته باشد.

ابعاد دستگاه مذکور به نظر 143.5 در 70.9 در 7.7 میلی‎متر بوده و اپل موفق شده است که یک نمایشگر 5.8 اینچی اولد در این بدنه‎ی نسبتا کوچک جا دهد که این کار به لطف عدم وجود هرگونه حواشی اطراف نمایشگر صورت گرفته است (و البته عدم وجود دکمه‎ی فیزیکی هوم در جلو یا هر بخش دیگر این دستگاه). در پنل پشتی آیفون 8 به نظر می‎رسد مجهز به سیستم دوربین دوگانه‎ای با موقعیت عمودی است.

به طور کلی، اگر آیفون 8 چنین ظاهری را داشته باشد، این طراحی کم یا بیش با شایعات فعلی که در خصوص آن وجود دارد، مطابقت دارد.

به یاد داشته باشید که انتظار می‎رود شرکت اپل در کل 3 گوشی‎هوشمند جدید امسال عرضه کند. به همراه آیفون 8 ما بایستی هم‎چنین شاهد رونمایی از دو گوشی iPhone 7s و iPhone 7s Plus باشیم که به احتمال زیاد مشابه با مدل‎های فعلی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس خواهند بود.

یکی از تحلیل‎گران بازار موبایل بر این عقیده است که شرکت اپل ممکن است در تیرماه (در کنفرانس WWDC 2017) گوشی آیفون 8 را به نمایش بگذارد. گرچه، احتمال بیشتری هم وجود دارد که این دستگاه در شهریورماه رونمایی شود، یعنی بازه‎ی زمانی که اپل از قدیم برای معرفی گوشی‎های جدید خود انتخاب کرده است.

رندرهای جدید آیفون 8 را در زیر می‎توانید مشاهده کنید:

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال