تصاویر گوشی‎های سال 2017 موتورولا منتشر شد

لودهنده‎ی معروف توئیتری ایوان بلس (با نام کاربری evleaks) تصویر جدیدی را به اشتراک‎گذاشته است که تقریبا تمامی گوشی‎های سال 2017 موتورولا را نشان می‎دهد. این تصویر اسلایدی را به تصویر می‎کشد که در آن سری دستگاه‎های ‘c’, ‘e’, ‘g’, ‘X’ و ‘Z’ این شرکت نشان داده شده است. با سری ‘Z’ شروع می‎کنیم که با […]

لودهنده‎ی معروف توئیتری ایوان بلس (با نام کاربری evleaks) تصویر جدیدی را به اشتراک‎گذاشته است که تقریبا تمامی گوشی‎های سال 2017 موتورولا را نشان می‎دهد. این تصویر اسلایدی را به تصویر می‎کشد که در آن سری دستگاه‎های ‘c’, ‘e’, ‘g’, ‘X’ و ‘Z’ این شرکت نشان داده شده است.

با سری ‘Z’ شروع می‎کنیم که با عنوان “قابلیت‎های نامحدود” معرفی شده است و گوشی‎های Z Play و Z Force را در بر می‎گیرد. گوشی اول یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‎دی با پشتیبانی از Moto Mods دارد. از طرف دیگر مدل Z Force دیده می‎شود که جدا از پشتیبانی از لوازم جانبی Moto Mods هم‎چنین یک مودم gigabit LTE و محافظ نمایشگر ShatterShield دارد.

به سری ‘X’ که نگاه می‎کنیم، نام Moto X به چشم می‎خورد که بهره‎مند از یک نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن فول اچ‎دی است. این دستگاه یک شیشه‎ی سه‎بعدی و دوربین هوشمند نیز دارد. این سری با عنوان “کمال نامحدود” مورد خطاب قرار گرفته است. دستگاه مورد نظر در این‎جا بایستی Moto X4 باشد، گرچه شایعات مربوط به این دستگاه به یک نمایشگر 5.5 اینچی اشاره می‎کنند.

در ادامه به سری ‘g’ می‎رسیم که از gS و +gS شکل گرفته است. مدل اول یک نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن فول اچ‎دی و بدنه‎ی تمامی فلزی دارد، در حالی‎که مدل دوم مجهز به یک نمایشگر 5.5 اینچی با همین مقدار رزولوشن و سیستم دوربین دوگانه است. این سری با عنوان “ممتاز نامحدود” مورد خطاب قرار گرفته است.

به سری ‘e’ (ارزش نامحدود) می‎رسیم که دو گوشی Moto e و Moto e Plus را در بر می‎گیرد. هر دو نمایشگرهایی با رزولوشن اچ‎دی دارند، گرچه مدل اول یک نمایشگر 5 اینچی و دیگری 5.5 اینچی دارد. این تصویر هم‎چنین استفاده از شیشه‎ی خمیده‎ی 2.5 بعدی به همراه حسگر اثرانگشت برای Moto e و یک باتری بزرگ 5000 میلی‎آمپرساعتی برای مدل پلاس را تایید می‎کند.

در پایان به سری ‘c’ با عنوان “ضروریات نامحدود” می‎رسیم که از Moto C و Moto C Plus شکل گرفته است. هر دو گوشی جالب است 5 اینچی بوده اما رزولوشن مدل معمولی 480p و مدل پلاس 720p است. براساس این تصویر مدل پلاس باتری 4000 میلی‎آمپرساعتی دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال